[Audio] Sellish - Våran Historia
Ny låt!Jag är nöjd och inte gnäller när du slukar min själ Men baby ärligt jag tycker inte att det ska sluta såhär Jag kommer ihåg i min gamla skola det var första dan Direkt när jag såg dig jag tyckte du var underbar Men hade inte tid för sånt så jag lät det var skaffar brud sen - ja det var en säker plan Sen fick jag en kompis som rappade o ja vi börja softa Tänkte inte på henne mer och då var den drömmen borta Sen efter tag så blev dem två tillsammans O jag hade glömt henne och jag blev ej förbannad Men rakt in i bröstet - tro mig det känns där När min bästa kompis brud var så älskvärd Men allting blev så konstigt va När hon och jag blev jävligt bra kompisar Men kunde inte göra nåt för dem var ju tillsammans Han var hennes pojkvän medans jag var nån annan Starka band - man vet när man har dem O du började gå till mig när det var nåt o de va nåt hela tiden Men när jag var med dig så kunde jag leva livet Känslor jag fick det var inget jag bett om Jag visste inte bättre - jag var ju bara tretton Dem gjorde slut och nu var hon min Vi älska varandra - ja nu stod allt still Älskade och bråkade lite då o då Och detta paradis pågick i några år Du flyttade men du hälsa alltid på Du sov hos mig o vi va tillbaka i samma spår Jag har alltid uppskattat våran relation Men vi sårade varan hårt när vi sågade våra ord Vi var i stan och jag slog dig så hårt Barnen i oss - jag döda båda två Du frågade mig om vi kunde fejka ett förhållande Jag var osäker men då kunde jag visa vad jag har att komma med Men du ville bara göra någon avundsjuk Jag har gett henne allt o vad har du Hon bodde hos mig ett tag o de kändes rätt bra Men kommer aldrig glömma den dan Då hon såg ett sms från mig där jag skrev Att jag inte ville ha henne mer Men jag menade inte det - jag var förvirrad Det handlade om mitt liv och inte den där flickan Men att hon såg smset - det var väl lika bra För vår relation var ändå inte likadan Ta en minut o tänk på de vi hade förut Och sen sätt dig o tänk på det vi gör nu Utan dig kommer jag inte kunna leva alls Men baby - jag älskar dig mer än allt
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag