[Audio] Defunctus - Fylle Freestyle (Children Sing Cover) [2012]
Hitta ett sånt tungt beat så var bara tvungen , inget seriöst framförande. bara en kul grej =) Älska eller hata , skiter iitTexten jag lägger ner för mycket tid på dessa bögrappare// svenska MC's ni verkar vara trögfattade// hur kan dom ens tänka tanken att kunna rappa// borde vara svårt med karriären som bortappad// överbelastad som servern på nätet// det är därför jag vinner varenda jävla battle// det här är varför jag, e så jävla het// this is why im hot like this jag vet// jag är bättre än er med en stor marginal// droppar fetare remixer än era original// jag klarar mig själv, jag ringer faktist ingen// och som avslut på det hela ger jag dig mittenfingret// jag är mr 100%, fullt aktiverad// ungifär så som din tjej fungerar// när hon står naken över mig och poserar// först trodde jag att hon var prostituerad// ända tills hon öppnade fittan & bad mig onanera// att köpa sig en hora, precis för 50 öre// är inte speciellt dyrt, när man får ta henne i röven// jag är bäst i sverige, så FUCK stavfel// jag har alltid gjort det fett, har aldrig haft nått talfel// han vill utmana mig, det låter bra de// jag är inte gud, men jag lägger mej ner vid hans gravsten// baitare , ha , baitare// ni är avensjuka för ja lägger de tightare//