ska ge min mest ärliga och mest respektfulla kritik man :) 1. Jag personligen tycker det är wack när folk röker i videos, det är fan inte okej... nånsin. 2. du borde kört från en sidovinkel också, hade gjort det mycket roligare att kolla på.. lite närbilder på saker. 3. Man hör knappt vad du säger, fick kämpa fett mkt och du flowmissar redan i andra raden... "but i was there five minutes ago" .. den första av en del, 4. det låter som att du har blandat några drake och wayne verser och satt ihop till denna, den hade liksom ingen röd tråd eller något speciellt den ville säga. 5. Det med att du drar ut orden.. hoeeees, knoooow, naah then, the way i aaam.. komigen asså, du vet att det rakt av är Bajt.. hade du kört det på svenska hade man ju inte märkt det lika mycket 6. Det med speedin var corny, med texten alltså.. även fast raden iförsig var ganska fet. 7. Tänk på vad du skriver, smokin' cigars, popin bottles, rollin in my dreamcar låter inte ens häftigt när det inte kommer från dom man vet gör det vardagligen. 8. gillar inte handrörelserna, de känns ditsatta.. lite falska fan, även redigeringen mellan klippen tyckte jag bara var konstigt och inte skönt att se på . Tycker dock du ska fortsätta göra sånt här, feeet hype liksom :) Ha det bra man och lycka till med ditt!
http://www.youtube.com/dddnicemusik dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA