I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Frida Fröjd - Skinny love (cover)

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-03-26 20:58

[Video] Frida Fröjd - Skinny love (cover)

Hej! Slänger in en liten cover jag spela in häromveckan där jag sjunger låten "Skinny love" av Bon Iver. Vore kul att höra vad ni tycker, och hoppas ni vill lyssna trots att det inte är någon fräck hiphop!!

/ Frida Fröjd

Rappare

2012-03-26 23:14
"trots att det inte är någon fräck hiphop!!" Vi. eller iallafall jag då jag endast kan tala för mig själv, är då inte alltid fastklistrad vid någon fräck hiphop! :) Fast det fick mig ett gott skratt att du sade det! Skitduktig är du! Man kunde verkligen känna lugnet falla inpå när man hörde din röst!

Fortsätt!

Chrille
Tunggung på beatsen!

2012-03-27 14:40
Haha det låter bra det=) Har fått känslan av att det är ganska fastklistrat vid hiphop här, men det kanske har ändrats, kan man ju hoppas! :D Tack så mycket för den fina kommentaren, det är alltid kul att höra!!

2012-03-27 17:16
Fett fett honey..

Synd att du ser ut som ett WT bah..

/ yngreee
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Rappare

2012-03-27 19:19
en av mina favoritlåtar! du rår inte på bon iver men visst fan kan du sjunga..
tycker däremot inte om partiet som du sjunger "my my my".. du sjunger på samma sätt som birdy för i sin version och trycker in nåt "my" för mycket om du förstår va jag menar... men de e en smaksak :)

bra jobbat, finns den studioinspelad?
Music makes me feel...
Moderator

2012-05-06 00:37
fan gillar inte låten riktigt! men du sjunger som vanligt fint!

2012-05-08 05:29
Får hålla med Ice här faktiskt, låten är inte jätteskön. Men sjunga kan du i alla fall göra Frida. Låter bra!