[Audio] Nyb - Skulle du bry dig Vers 1:Skulle du bry dig..om jag inte inte hade någon sympatiom jag gick ut och träffa andra första dagen i vårt nya livdet har vart kallt ett bra tag, men du vet att jag vill bryta isdu visade mig vägen, ville mer än gärna styra ditmen mitt bränsle tog slut, är inte stark nog för tunga stegvet inte själv vem jag är, och jag orkar inte blunda merSkulle du bry dig, om jag var nån annanoch aldrig göra sakerna vi gör idag tillsammansom jag tog droger och levde som en bråkstakeom jag kom krypandes på natten och va blåslagenhade du brytt dig om jag festat varje helgaldrig frågat hur du mått, bara tänkt på mig själv, sägHade du brytt dig om min tid aldrig räckte tillom jag aldrig hade kämpat för att en dag räcka till, sägSkulle du bry dig om jag helt enkelt va nån annan______________Vers 2:Som att ständigt jaga ljuset när skenet bedraratt virra runt emellan husen i en felande stadden vilseledda frågan vill ha mer än ett svarvill inte vara som dom andra, vill att dom ska vara mera som jagmen jag agerar så svagt, vill alltid visa mig så starkhar en karta genom livet som jag ristat i min hand, fanHade du brytt dig om jag sa att du var krysset på kartanoch tagit våran kurs för att styra den rakt framkänslan var en hemlös som flydde från gatanville bygga upp sig själv, men så mycket som saknasvill vara hel igen, att en dag kunna le igen sätter bara punkter för jag fattar inte meningensom ett stödord, försöker se sin plats i radenmen som sedan suddas ut för det visar sig att allt är taget