[Audio] Nelione - Känn hur det regnar
Inspelad och producerad av Nelione Text Vers1Jag börjar vandra från en nattkrog i stadsparken Ensam men stark som en maskros ur asfalten Jackan tog nattvakten, Utslängd i nattregnet Stelfrusna fingrar ligger utsträckt på parkbänken Klockan är två går ingen buss hem fören klockan sju Hade jag nån skam i kroppen då så är den borta nu Börja nyktra till och stämningen är som ett spökhus Men smidig som jag va så lyckas jag få med en öl ut Jag börja fokusera på allt som hände mig Träffade mig ex och undrade varför subban lämna mig Vingla fram i baren börja jiddra med ett par vänner Spillde några öl och slängde hatord emot bartendern Skäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg mig Jag Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt mig Skäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg mig Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt mig// Reff.. Vers2Sitter på bussen. Med en påbörjade huvudvärk De som börja bra blev till en Ångest i huvudlängd Stäng av datorn för att undvika vissa ord som garanterat tär inpå min upprivna sinnesro Lägger mig ner, och min kropp den är tyngdlös och vaknar utav stanken som har byggts av en spy hög Försöker röra mig men känner mig hjärnskadad Ligger och skakar ibland svettiga sänglakan Känns som min värld rasat ner nu för sista gången Känns som min själ aldrig mer kommer va sig lik Så mycket skit som har skapats med sprit i kroppen Jag måste skilja mig ifrån den för den de ta mitt liv Skäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg mig Jag Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt mig Skäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg mig Jag Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt mig Fred ut!