[Audio] Infinite struggle - Nya killen Shu! Tog en gammal text och spelade in idag!Ge gärna kritik! jag brukar ju undravarför ja fortsatte när de inte funkaför du va en blomma som inte blomstraför tiden med dig är något jag ångraoch nu kallar du mig för skit stövell kastar ut mina saker genom fönstretbara för jag inte bryr mig längrejag skämms att ja visat dig för mina vännernu kan din kille alltid mysa på nattenge dig massage från ryggen till nackenni kanske kan baka och laga lite matge dig några rosor och ask chokladså du träffade en ny o det gick väldigt snabbtva tillsammans en vecka , ni älska varann skickar bilder på er när ni pussar o kramarnaw va gulligt men finns inget jag saknarskulle ja nämna ditt namn så blir jag ful i munnenoch ja skulle behöva vigvatten i rummen,för du är inget annat än bara trubbeloch ja är glad att du blockerat mitt nummerför då vet jag du inte kommer smsakommer inte ringa o säga att du vill träffasvi hade ett förhållande, dåligt beslutmen alla gör vi misstag mannen ellerhurdu vill spela word feud men jag tar nej tackja vill inte ha kontakt med ex eller annat packsom förstört mitt inre som tagit väck mitt skratt fått mig utan sömn... varenda nattja är glad de tog slut för ja orka inte längretack för det här nu hittar jag någon bättre jag spottar på det som vi har haftdu är luft nu för mig gumman de är allt