[Audio] Infinite struggle - Nya killen
Shu! Tog en gammal text och spelade in idag! Ge gärna kritik!
jag brukar ju undra varför ja fortsatte när de inte funka för du va en blomma som inte blomstra för tiden med dig är något jag ångra
och nu kallar du mig för skit stövell kastar ut mina saker genom fönstret bara för jag inte bryr mig längre jag skämms att ja visat dig för mina vänner
nu kan din kille alltid mysa på natten ge dig massage från ryggen till nacken ni kanske kan baka och laga lite mat ge dig några rosor och ask choklad
så du träffade en ny o det gick väldigt snabbt va tillsammans en vecka , ni älska varann skickar bilder på er när ni pussar o kramar naw va gulligt men finns inget jag saknar
skulle ja nämna ditt namn så blir jag ful i munnen och ja skulle behöva vigvatten i rummen, för du är inget annat än bara trubbel och ja är glad att du blockerat mitt nummer
för då vet jag du inte kommer smsa kommer inte ringa o säga att du vill träffas vi hade ett förhållande, dåligt beslut men alla gör vi misstag mannen ellerhur
du vill spela word feud men jag tar nej tack ja vill inte ha kontakt med ex eller annat pack som förstört mitt inre som tagit väck mitt skratt fått mig utan sömn... varenda natt
ja är glad de tog slut för ja orka inte längre tack för det här nu hittar jag någon bättre jag spottar på det som vi har haft du är luft nu för mig gumman de är allt
http://soundcloud.com/infinite-struggle
Jag är mer underground än arkeloger
|