I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] 17-årig hobbyrappare, behöver kritik.

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-03-05 21:41

[Video] 17-årig hobbyrappare, behöver kritik.

Tjena, inte rappat alls länge. Detta är bara något jag slarvade ihop innan idag och spelade in med iPhonen, har ingen riktig utrustning då jag inte vet huruvida jag har potential eller ej. Är som sagt bara 17 år gammal.

Tog bara något random beat och skrev lite, inte tränat mycket alls.

2012-03-05 22:26
Du har stor potential skitbra!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-05 22:30
Blomduvet skrev:
Du har stor potential skitbra!!

Inte ironi? :) I sådana fall, tack så mycket. Underbart att höra sådant då detta är min passion!

2012-03-06 12:24
Shit va grymt, denna vill man ha inspelad i studio och ja hoppas du fixar det. Som blomduvet, du har stor potential!!

2012-03-06 14:31
Ingen ironi! Du kan rimma och du har flow och du ger texten en innebörd. om du fortsätter öva och finslipa på det hela så tror jag att det kan bli riktigt bra.. gör det du brinner för :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-03-06 16:22
jag är med blom faktiskt, detta va imponerande, men du måste verkligen fixa bättre saker att spela in med, haha.
och jag tycker absolut du har potential nog att våga satsa att lägga lite cash på det! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Poet

2012-03-06 16:43
Måste bara säga word up på Dizzy, du kan bli dunderfet på den här skiten! :)
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2012-03-06 18:13
Tack så mycket för era goda ord! Skrev en ny nyss, som jag hade tänkt göra till min riktiga debutlåt. Har ni några tips på bra nybörjarutrustning? Så man kan komma igång och börja göra flera seriösa låtar. Tack på förhand :)!

2012-03-06 19:23
Köp en "JJlabs BMC-USB", kondensator mikrofon med USB-anslutning! Funkar skitbra!
Bara att koppla in i datorn, du slipper köpa ljudkort och annat dylikt. Väldigt prisvärd för sin kvalité :)

Tycker att det låter bra, håller med de andra, fortsätt köra på om det är det du vill! :)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Producent

2012-03-06 23:01
Lät tungt men svårt att tro att du är totalt nybörjare men du ska absolute köpa lite saker och spela in =) Men vad du än gör så följ inte luffars råd om usb mick, du kommer ändå vilja ha nytt efter några dagar