I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Anxiety & Eslex ft. Jon Rahman - Sista gången (2012)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-02-28 18:54

[Audio] Anxiety & Eslex ft. Jon Rahman - Sista gången (2012)

LADDA NER HÄR!!

Refräng - Jon Rahman
Vers 1 - Anxiety
Vers 2 - Eslex

Peace!

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2012-02-29 12:49
Så fort man ser ditt namn Anxiety vet man att låten är fet, alltid lika djupt och skönt delivery med en text man kan relatera till.
Inte hört så mycket från dig Eslex men hörde dig i massession och tyckte du mördade hela skiten där och du gör det även här.

Samma med Jon, faktiskt aldrig hört dig förut men du förvånade mig glatt, tyckte reffen var övertung och ser fram emot att höra mer från dig!

Har låten på repeat och kommer nog ha det under dagen!

Keep em comin!

//Rob

Poet

2012-02-29 18:10
Tung låt! Eslex låter som en av rapparna i gruppen Apan ifrån Umeå ;D
 @ Defunctus bitches

2012-03-01 10:25
tycker allt Anxiety släpper låter exakt likadant.. har hört samma i 2 år nu och det är alltid en tyst röst och hög diskant så man får ont i öronen. tycker att flowet är enformigt också. "S"en låter som ett stort brus varje gång ssss uttalas! fett skönt beat dock!
trollolol

2012-03-01 12:41
Det är fritt fram att tycka vad man vill Macke, säger ingenting annat. Men som du vet sen jag började så vet du att jag bara göra deep musik. Till skillnad från andra som kan stå och skryta om sig själva där även du inkluderar så kan jag inte göra det. Tack för ditt tycke!

2012-03-01 13:23
märker att du blev lite arg.. inte meningen att du ska bli arg bara att du kan piffa till det lite i raderna med lite extra sköna tonlägen och variera flow.. de blir mycket roligare att lyssna.

Jag skryter inte om mig själv? jag har kommit på att det inte är min stil.. och detta handlar ju inte om mina låtar utan din låt i denna tråden :) piiz
trollolol
Rappare

2012-03-02 04:20
Helt sjukt bra låt!
Måste säga att Eslex mördade på den här! Diggade dig å dina rader mer i denna låt.
Sjukt bra jobbat!
Hata eller älska det är ditt val...
Rappare

2012-03-04 13:52
Tack för kommentarerna! Peace Eslex
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2012-03-06 19:46
UPP :)
www.vidsidanav.com |