[Audio] Hemp & DennisForsberg - Mitt i prick
Smutsigaste låten i världen
Hemp
Jag är nog fett bra, alltid den som är hemp ja Sättet jag kör på, det gör jag när jag farmar rep för min hemstad Sen går jag ut och farmar boots, och sedan kommer tillbaks Och sedan blir det bombens intag, med folket i mitt lag ey Inget elakt med det, jag spelar ett spel Jag menar väl de, bli stenad & stekt Sen leva & le, en trekant med fler Hur ser man på de Står och kollar i en sprucken spegel Och den spruckna spegeln bara puttar ner mig I en krater av hat, bäst att ta sig i kragen Men allting är lugnt i en stad som är galen Så du andas lugnt, va? som kamasutra och alla undrar, om hampa pundar Hänger inte med falska hundar för då skulle allt vart annorlunda Men dessa molniga dagar, det får en att sakna, allting som kunde varit vårat att skapa Jag är ledsen att jag står här och gnatar, men baby jag får fåglar att prata
Dennis Forsberg
Jag är nog fett bra, alltid den som är fett glad alltid humöret på topp så jag lutar mig bakåt och njuter av skräp mat Till och med du, till och med jag Alla är bäst, men ingen som jag Jag är den mest speciella du sätt Och jag menar, jag blir aldrig knäsvag Tänker på dig, tänker på allting som gynnar min brud Tänker på allting som gynnar mitt hus Från grannar till bönder, den killen är sjuk Den som är den, killen är kallad en bästa vän Sluta nu störa mig, käften hemp bla bla, käften hemp Tänker på saker jag ville ha sagt Men ingen vill se mig som ingenting alls Är säker vid ordet, näven i bordet Jag vet vad jag styr med som läkarmetoder Rappar nätter och dar jag rappar i väntan på bättre betalt Rappar i veckan, jag rappar i dag, jag rappar till dagen jag väntar min grav
Jag är nog fett bra, alltid den som är fett glad alltid humöret på topp så jag lutar mig bakåt och njuter av skräp mat Till och med du, till och med jag Alla är bäst, men ingen som jag Jag är den mest speciella du sätt Och jag menar, jag blir aldrig knäsvag Tänker på dig, tänker på allting som gynnar min brud TBRÖÖÖÖWP åj åj åj åj åj åj...
(Inlägget ändrat av forsberg 2012-02-26 18:40:28)
http://soundcloud.com/forsbergmusik
|