[Audio] Hemp & DennisForsberg - Mitt i prick Smutsigaste låten i världenHempJag är nog fett bra, alltid den som är hemp jaSättet jag kör på, det gör jag när jag farmar rep för min hemstadSen går jag ut och farmar boots, och sedan kommer tillbaksOch sedan blir det bombens intag, med folket i mitt lag eyInget elakt med det, jag spelar ett spelJag menar väl de, bli stenad & stektSen leva & le, en trekant med flerHur ser man på deStår och kollar i en sprucken spegelOch den spruckna spegeln bara puttar ner migI en krater av hat, bäst att ta sig i kragenMen allting är lugnt i en stad som är galenSå du andas lugnt, va? som kamasutra och alla undrar, om hampa pundarHänger inte med falska hundar för då skulle allt vart annorlundaMen dessa molniga dagar, det får en att sakna, allting som kunde varit vårat att skapaJag är ledsen att jag står här och gnatar, men baby jag får fåglar att prataDennis ForsbergJag är nog fett bra, alltid den som är fett gladalltid humöret på topp så jag lutar mig bakåt och njuter av skräp matTill och med du, till och med jagAlla är bäst, men ingen som jagJag är den mest speciella du sättOch jag menar, jag blir aldrig knäsvagTänker på dig, tänker på allting som gynnar min brudTänker på allting som gynnar mitt husFrån grannar till bönder, den killen är sjukDen som är den, killen är kallad en bästa vänSluta nu störa mig, käften hemp bla bla, käften hempTänker på saker jag ville ha sagtMen ingen vill se mig som ingenting allsÄr säker vid ordet, näven i bordetJag vet vad jag styr med som läkarmetoderRappar nätter och dar jag rappar i väntan på bättre betaltRappar i veckan, jag rappar i dag, jag rappar till dagen jag väntar min gravJag är nog fett bra, alltid den som är fett gladalltid humöret på topp så jag lutar mig bakåt och njuter av skräp matTill och med du, till och med jagAlla är bäst, men ingen som jagJag är den mest speciella du sättOch jag menar, jag blir aldrig knäsvagTänker på dig, tänker på allting som gynnar min brudTBRÖÖÖÖWP åj åj åj åj åj åj...(Inlägget ändrat av forsberg 2012-02-26 18:40:28)
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?