I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bäst i Sverige Brix & Joey Blacka - Somebody Should Told Em

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-02-25 13:09

[Audio] Bäst i Sverige Brix & Joey Blacka - Somebody Should Told Em

Ingen snack om saken, men de är bäst i Sverige !!

2012-02-26 15:41
Up Up & Awaaaaaaay

2012-02-26 19:17
Bäst i SVerige vet jag inte, mycket möjligt dock. Men det här är riktigt bra skit! vart kan man lyssna på mer av Joey Blacka.
Sfinxen.

2012-02-27 00:23
Relevant skrev:
Bäst i SVerige vet jag inte, mycket möjligt dock. Men det här är riktigt bra skit! vart kan man lyssna på mer av Joey Blacka.

På samma kanal du hittar låtar med ''Brix''

2012-02-27 01:09
bäst i sverige? möjligtvis på att låta som vilken jävla låt som helst på radio.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2012-02-27 10:03
Dizzy89 skrev:
bäst i sverige? möjligtvis på att låta som vilken jävla låt som helst på radio.

Hahaha sluta hata på de! de är bäst i Sverige, de sätter stress på svensk hip hop !

2012-02-27 13:46
dope shit! keep em coming
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-27 15:44
Aight Sam. Tycker bara Joey Blacka var tung. Lyssnade på andra låtar med brix. Fyfan vad keffa. Ralph Lauren... shiiiit. #gay
Sfinxen.

2012-02-27 16:14
DMS-Music skrev:
dope shit! keep em coming

Kommer fler grejer från han har jag hört

Relevant skrev:
Aight Sam. Tycker bara Joey Blacka var tung. Lyssnade på andra låtar med brix. Fyfan vad keffa. Ralph Lauren... shiiiit. #gay

You mad bro... ? HAHAHA sluta va sur, de två tillsammans e bäst i Sverige

2012-02-27 16:20
Misstänker nästan att du är brix. Om inte en dickrider så det står härliga till. Jag är inte sur alls. Jag är kritisk i min musik och jag tycker inte att någon som gör sämre musik än lil b och utan all hans "swag" som ni kids kallar det idag. Jag har också rätt till min åsikt så att om du säger att de två tillsammans är bäst i Sverige tycker du det. Men det gör det inte sant, för jag tycker Brix är en wannabe och därmed sämst i Sverige. Ja robie hör på whoa är ju snäppet sämre. Shit vad keff du är, blir typ irriterad över hur trögt ditt svar var.
Sfinxen.

2012-02-27 17:15
Relevant skrev:
Misstänker nästan att du är brix. Om inte en dickrider så det står härliga till. Jag är inte sur alls. Jag är kritisk i min musik och jag tycker inte att någon som gör sämre musik än lil b och utan all hans "swag" som ni kids kallar det idag. Jag har också rätt till min åsikt så att om du säger att de två tillsammans är bäst i Sverige tycker du det. Men det gör det inte sant, för jag tycker Brix är en wannabe och därmed sämst i Sverige. Ja robie hör på whoa är ju snäppet sämre. Shit vad keff du är, blir typ irriterad över hur trögt ditt svar var.

Haha underbart att du brinner inombords.. Brix & Joey Blacka = BÄST I SVERIGE... sätt dig i ett hörn o lyssna på dina gamlingar som inte finns kvar längre

2012-02-28 10:02
woooop woooop swag

2012-02-28 10:33
Riktigt riktigt dåligt som vanligt av brix
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2012-02-28 17:08
Vanilla skrev:
Riktigt riktigt dåligt som vanligt av brix

. . . . . You mad bro?

2012-02-28 19:59
Ni e tunga! Behöver du lex luger type beats?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Manager

2012-02-28 20:39
Fett!
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2012-02-28 20:58
Bäst i Sverige? Nä, alltså.. Nä... Nej.

Bäst i Vår Hiphop kanske, allyawan hade mördat båda två utan att behöva rycka på axlarna... Och många fler därtill.
soundcloud.com/brormusk/sets

2012-02-29 10:46
Yovan_Ivory skrev:
Ni e tunga! Behöver du lex luger type beats?

Lex Luger on the track wooop

Yun_DI skrev:
Fett!

Visst, den e fett den här

Schri skrev:
Bäst i Sverige? Nä, alltså.. Nä... Nej.

Bäst i Vår Hiphop kanske, allyawan hade mördat båda två utan att behöva rycka på axlarna... Och många fler därtill.

Ally vem? aldrig hört talats om...

2012-02-29 14:27
Kolla upp honom då. Släppt säkert 3 mixtapes via whoas startsida.
soundcloud.com/brormusk/sets

2012-03-01 08:11
Schri skrev:
Kolla upp honom då. Släppt säkert 3 mixtapes via whoas startsida.

Vem ally killen eller?? skicka länk istället, tror det blir enklare så

2012-03-03 11:55
woop swag