[Audio] [Audio] Hotis - Fem upp, Fyra ner (söker feedback) Söker konstruktiv feedback, har rappat ett tag, men aldrig till liknande beats!Bifogar texten också!Introdu har 5 fingrar upp med handen, ner med fyra nu//säg vad du tycker mannen, fuck om det är fult//gör det alltid mot politiker, och nån snut//men kom ihåg brorsan, gör det aldrig mot en brud//fuck snuten, fuck satan, fuck myndigheter//fuck you reinfeldth, varför tror du att vi steker//fuck girighet. ivrighet, ytlighet//fuck cash, och allt annat som fuckar din personlighet//fuck alla dom som gett mig nån smäll nångång//fuck som alla dom som snackar skit så fort man vänt sig om//fuck rassar, fuck nassar, fuck aina//glider där arga med tabanjan och stajlar//fuck ångest, fuck drogtest, fuck arrest//övermakt och myndigheter, fuck dem allra mest//fuck hiv, fuck krig, fuck politik//fuck rikemansliv, fuck volvo, villa, bil//fuck stureplan , usa, fuck judehat//fuck att de finns, något någon annan kallar ras//fuck sd, åkesson och resten//fittrassar tagga, fan ni sprider er som pesten//ref x2du har 5 fingrar upp med handen, ner med fyra nu//säg vad du tycker mannen, fuck om det är fult//gör det alltid mot politiker, och nån snut//men kom ihåg brorsan, gör det aldrig mot en brud//ett finger i luften för ett fucked up parti//deras vidriga liv, den här går ut till alla rassesvin//bara tanken ger mig adrenalin//en skalle, inga andra fucking alternativ//(break med lite mixade finesser)och jag kan lova att, åkesson får flest fingrar//rasse parin i riksdagen borde inte finnas//UtroKärlek!