[Audio] Christian (PMKI) - Drömmar Nytt släppså många drömmar som man har men det blir inget avmen ändå har jag med en fot i spelet som jag vela haså många drömmar som man har men det blir inget avmen ändå har jag en fot i spelet jag vela ha--dom säger att jag är för lat för det häratt jag borde ta vara på chansenmen jag är inte för lat för det härjag vill inte bara vara nån rappersläppte blicken mot skynhela tapet var proddat av bra producenterkände kicken var nykändes som hela världen var i mina händermen jag sitter ensam i min tvåaoch målar massa mål som sig vidar sig va för svåradet kanske tar några år, det kanske tar mer än såmen någongång ska jag på en festival jag spelar påeuropa runt, från slampiga partystädereuro i min ficka, till pampiga galakvällar5 stjärningt, hotellrum med bubbelpoolfrukost på rummet, ta klivet från underjordinga pengar underbord, tar det genom avisittandes vid rundabord med inkomst till ett partylivresande i asien, jag svor kommer tillbaks igenoch jäser i en solstol- kalla mig för bagaren---så många drömmar som man har men det blir inget avmen ändå har jag med en fot i spelet som jag vela haså många drömmar som man har men det blir inget avmen ändå har jag en fot i spelet jag vela ha--Men sitter här idag, skriver texterviftar runt med armar likt en väderkvarnkanske bär mig av, söker efter ett värdigt svarmen svaret på min fråga stannar inti den värld jag valt...men det blir säkert branästa låt jag släpper kanske ger det jag förtjänar att haoch det är sånt som får mig vinna loppet- kenyanslår mig själv på bröstet samlar stoltheten och vänder bladmen jag försätter mig i situationer, som får mig tänka oftastartar upp ett krig emot mot min väckarklockaoch genom att tänka mera, börjar hälsan eskalerasnästan så drastiskt att jag och micken separeratgruppen drog åt sina varsinna håll och satte skutan på grundoch jag som brukar va lugnmen det får mig att vara törstig likt en urtorkad hundså smackar pennan ner i pappret, kompis utan en blund---så många drömmar som man har men det blir inget avmen ändå har jag med en fot i spelet som jag vela haså många drömmar som man har men det blir inget avmen ändå har jag en fot i spelet jag vela ha(Inlägget ändrat av peramaki 2012-02-18 22:49:12)