[Video] Xersize - Rapid Session God afton!Gjorde en liten session på 90 sekunder som slängdes upp på YouTube igår. Vad tycker ni? Gillar ni det eller inte? Har ni något att säga? Konstruktiv kritik tar jag mer än gärna emot!Må bäst!
judas skrev: so this is your game? HAHA
OtK skrev: TUNG!
Dominguez skrev: Stundvis är det helt lysande och stundvis lite sämre kvalité men från 0:54 till 01:05 är det riiiktigt nice =) keep it up , bless
RK-Studio skrev: du har lätt fet potential men uttalet var ju inte direkt felfritt och beatet var tyvärr värdelöst och plastigt
så kommer det komma en låt som kommer klå nästan allt du hört från svensk hiphop (och då är jag ändå en väldigt ödmjuk man som aldrig skryter eller tror för mycket om sig själv)!
judas skrev: så kommer det komma en låt som kommer klå nästan allt du hört från svensk hiphop (och då är jag ändå en väldigt ödmjuk man som aldrig skryter eller tror för mycket om sig själv)!....och så lyssnar du på klippet längst upp igen :Dhaha
judas skrev: så kommer det komma en låt som kommer klå nästan allt du hört från svensk hiphop (och då är jag ändå en väldigt ödmjuk man som aldrig skryter eller tror för mycket om sig själv)!DET DÄR SKREV DU HÄR PÅ WHOA. du la det inte i någon vers.hade du lagt det i en vers hade ja inte brytt mig, men att skriva att du är bättre än allt vi hört från svensk hiphop , samtidigt som du skriver at du är väldigt ödmjuk är ju ganska korkat. speciellt när du är bland de sämsta från bottenskrapet.