I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Xersize - Rapid Session

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-02-17 17:34

[Video] Xersize - Rapid Session

God afton!

Gjorde en liten session på 90 sekunder som slängdes upp på YouTube igår. Vad tycker ni? Gillar ni det eller inte? Har ni något att säga? Konstruktiv kritik tar jag mer än gärna emot!

Må bäst!

2012-02-20 13:00
so this is your game? HAHA

2012-02-20 17:29
judas skrev:
so this is your game? HAHA

Självsäker text, inte sant?

2012-03-31 17:31
Upp 1/3

Graffare

2012-04-01 16:31
TUNG!
S K B . Graff it dont stop it!!

http://oktaykungblackbook.tumblr.com/

2012-04-08 14:34
OtK skrev:
TUNG!

Tack mannen, tack! Hjälp gärna till att sprida den på diverse olika sidor!

2013-04-17 12:50
Upp 2/3

2013-04-17 13:41
Stundvis är det helt lysande och stundvis lite sämre kvalité men från 0:54 till 01:05 är det riiiktigt nice =) keep it up , bless

Producent

2013-04-17 15:07
du har lätt fet potential men uttalet var ju inte direkt felfritt och beatet var tyvärr värdelöst och plastigt
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!

2013-04-18 12:37
Dominguez skrev:
Stundvis är det helt lysande och stundvis lite sämre kvalité men från 0:54 till 01:05 är det riiiktigt nice =) keep it up , bless

Så det är det snabba du gillar? Då rekommenderar jag att du gillar min Facebook-sida och/eller prenumererar på min YouTube-kanal, för inom en inte allt för lång framtid så kommer det komma en låt som kommer klå nästan allt du hört från svensk hiphop (och då är jag ändå en väldigt ödmjuk man som aldrig skryter eller tror för mycket om sig själv)!

RK-Studio skrev:
du har lätt fet potential men uttalet var ju inte direkt felfritt och beatet var tyvärr värdelöst och plastigt

Tack så mycket, jag ska komma ihåg det i framtiden och jobba mer på det! Tack för din åsikt!

2013-04-19 11:27
så kommer det komma en låt som kommer klå nästan allt du hört från svensk hiphop (och då är jag ändå en väldigt ödmjuk man som aldrig skryter eller tror för mycket om sig själv)!

....

och så lyssnar du på klippet längst upp igen :D
haha

2013-04-20 14:41
judas skrev:
så kommer det komma en låt som kommer klå nästan allt du hört från svensk hiphop (och då är jag ändå en väldigt ödmjuk man som aldrig skryter eller tror för mycket om sig själv)!

....

och så lyssnar du på klippet längst upp igen :D
haha

Självklart får man bre på om sin talang i sina låtar, det hör till! Det är ett sätt att utmana sig själv och andra för att själv kunna utvecklas och bli bättre, och ett sätt för andra att, genom att utmana dig, göra samma sak.

2013-04-22 11:07

DET DÄR SKREV DU HÄR PÅ WHOA. du la det inte i någon vers.

hade du lagt det i en vers hade ja inte brytt mig, men att skriva att du är bättre än allt vi hört från svensk hiphop , samtidigt som du skriver at du är väldigt ödmjuk är ju ganska korkat. speciellt när du är bland de sämsta från bottenskrapet.

2013-04-22 13:35
judas skrev:

DET DÄR SKREV DU HÄR PÅ WHOA. du la det inte i någon vers.

hade du lagt det i en vers hade ja inte brytt mig, men att skriva att du är bättre än allt vi hört från svensk hiphop , samtidigt som du skriver at du är väldigt ödmjuk är ju ganska korkat. speciellt när du är bland de sämsta från bottenskrapet.

Ja, du tänkte så, jag trodde du talade om texten i låten. Låt mig då möta din kritik lite snabbt:

1. Jag sa aldrig att jag är bättre än allt ni har hört inom svensk hiphop, för det finns många som har hållit på i flera år mer än vad jag har med mer erfarenhet, och som är mycket bättre. Bäst skulle jag aldrig påstå att jag är, inte ens om jag var det och speciellt inte nu när jag inte är det. Däremot så jobbar jag just nu på något som inte har sets förut inom svensk hiphop, det är något som bara har setts i USA och bara vid ett enda tillfälle, och jag försöker dessutom göra det bättre än vad det gjordes där. Tror jag att jag klarar det? Möjligtvis, det återstår att se, men om jag nu skulle lyckas med det som jag har planerat så höjer jag ribban lite, mest för mig själv vilket är exakt vad jag är ute efter då jag vill pusha mig själv för att kunna utvecklas och bli bättre, men också för andra. Men det är som sagt om jag klarar av det som jag har planerat.

2. Ödmjuk är jag, Som jag redan sagt så är jag mer än medveten om att jag inte är bäst, och antagligen inte ens i närheten. Jag vet vad jag är kapabel till, dock, och jag tycker om att utmana mig själv. Därför skrev jag som jag skrev, för att det dels är sant om jag lyckas och dels för att motivera mig själv till att göra det ännu bättre. Jag har skrivit ut det, då får jag leverera det jag lovat, om du förstår principen som jag talar om?

3. Att jag "är bland de sämsta från bottenskrapet" vet både du och jag att det inte är sant. Som jag sa, jag är en väldigt självmedveten ung man så jag vet vad jag är kapabel till och inte, och likaså som jag vet att jag inte ens är i närheten av bäst så vet jag också att det finns de som är sämre än vad jag är. Det går även att bevisa att de finns, det är inte bara en definitionsfråga utan rent generellt. Sen finns det kanske de som tycker att jag är det sämsta som de har hört, och de har så klart all rätt att tycka det, men bara för att jag kanske är den sämsta som några har hört så betyder inte det att jag är den sämsta som alla har hört, vilket är vad som skulle göra mig till "bland de sämsta från bottenskrapet" på riktigt.