I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] duan - fucka med oss (musik video)

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-02-12 03:02

[Video] duan - fucka med oss (musik video)

http://www.youtube.com/watch?v=gLwCdjNhwoU&feature=youtu.be fet låt av duan! checka o sprid! peace!

2012-02-12 04:00

2012-02-12 19:10
först vill jag bara säga att det var lite kul att se samma låt 3 gånger på rad i audio & video forumet.. Det var det som fick mig att gå in och kommentera..

beatet: låter helt okey. någon jag själv skulle köra på och det menas att du har valt ett bra beat.
Vers1: Går att slipa på texten och få till ett skönare flow en det du har.. Beatet har många möjligheter med flow och text.
Reff: helt okey med tanke på beat och vers1. men som sagt var det går att slipa på..
Vers2: bättre en första i alla fall. går att slipa mycket här också. Rimmen går att göra mycket bättre.

Video: nja inte bra där. allt passar inte in.. men men i hel het. helt okey låt.

Låten/ video får 6 av 10 poäng. ( tack vare texten. och lite missar )

MvH: Budbäraren ( Whoas hårdaste kritiker )
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2012-02-12 19:17
Just ja. glömde lägga in det i min kommentar..

Fucka med oss?? ingen bra replik! försök inte låta hårdare en vad du är..
det gjorde bara så att låten sjönk i grader för mig..

MvH: Budbäraren
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2012-02-12 20:09
slipa text hit o dit, inte lagt ner mer än 2 timmar på text inspelning av tracken o video, inte ute efter någon hitlåt precis men kul att folk hittar o lägger upp här iaf haha.. jadu, inte så lätt o hitta nåt att spela in videon till, kanske hittar ett träd eller så här ute i skogen på behandlingen... dont give a föööck så dont matter, I kno what im capable of