[Audio] Silver - Resistansen
Yooo! Ny inspelad låt som är skriven för ett tag sen... Får inte till den gamla kvalitén men det får gå ändå... FUCK AUTOTUNE. hehe pzhttp://www.speedyshare.com/file/Q2x8x/Silver-Resistansen.mp3 Vers1 Man kikar efter om nått i livet kan va värt. Kollar alla jävla hörn men, man hittar inget där. Massa gupp på vägen, försökt ett halvår Ramlar lätt tillbaka när mitt jobb och ölen samslås Svårt man har att bocka massa mål i livet Slutar mest med skrik o massa vidriga repliker Vill bara vara bättre Vill vara allt ni vill ha Börja tina när ja kämpa för förändringar Livet kom iklämm igen, ampare kontra spänningar Livet det går i vågorna Från solskenet till lågorna Massa folk som drar valser under diskussioner Jag ser humöret koka över under explosionen Jag Får nått psykbryt, någon kommer offras snart Käftar går för snabbt å jag hatar alla jävla as Hook Livet det går i vågorna Från solskenet till lågorna Vill bara vara bättre Vill vara allt ni vill ha Vill bara vara bättre Vill vara bättre än mig Vers2 Hatar att demoner av droger tagit polare Men på andra bladet slår man livet ur en golare Slut på vågspel och imitationer Sökte mig själv så ja klev av plutonen Ja skrev av idioter bara nämnvärda kvar För mycke misstag om vi ska kollar tillbaks Vill bara vara bättre Vill vara allt ni vill ha Börja tina när ja kämpa för förändringar Livet kom iklämm igen, ampare konta spänningar Livet det går i vågorna Från solskenet till lågorna Bästa polare, har arikiverat brevbuntar Klart jag älskar dig, trotts att du är nerpundad Snefuntad å den känslan gör mig uttmattad å om vi hoppar snart så kommer det bli slut tjaffsat.Hook Livet det går i vågorna Från solskenet till lågorna Vill bara vara bättre Vill vara allt ni vill ha Vill bara vara bättre Vill vara bättre än mig --- Vill bara vara bättre Vill vara bättre än mig Ta hand om varandra.. /Silver
Silvermusik....