?"rött var korkat att använda som textfärg" fattar taget om pennan tänker berätta för dig andra gången denna vecka som ja drömmer om dig ja ser hur andra går vidare prickar pilen i mitten av siktet utan bakåtblickar på stigen de river inret av mig, hinderbanor utav på spik på planen vilket tar mig dit ja skapat alla mina bilder minnen av dig, kan inte sitta rakt i stolen - planta dem roser varken styra rodret, dit ja borde för korten på bordet resulterar nedgång på livet ja satsat, de vita vinet ligger omringat av tigrar å hajar, finns ingen tid att befatta, sitter med kniven i hjärtat vill beskriva för andra, hur många bitar som fattas på pappret laddar geväret, skjuter mig genom glaciärer ärligt sjukt hur de tär mig på färden ut från svarta vägen samma värden på personer, vissa med kalla händer saknar värme hjälper ej att sitta runt vid lägerelden andra gången denna vecka som ja drömmer om dig de hela tömmer mig, kan inte glömma dig, men ja kan bara tacka för du tände facklan som inte slutar att brinna men du gav mig också tusen stenar på mig ryggmärg ett svart kapitel, var allt som ja ville riva lägga varenda sida i kaminen och bara se de brinna vill försvinna in i dimman gömma mig för stimmiga tankar de e därför livet blivit mera med spriten å ganja morgonen e tidig för andra, - samma tid de dags för mig att sluta båda ögonlocken å drömma mig bort sen, från kopplet kopplat i borgen av sorgen nockas av vågen på båten välter blivit fångad med hoven - skriver låtar för de hjälper mig de stjälper mig ja väntar på förändringen, från sämring till förbättrelse ja ser de som berättelser, av frihet till ett fängelse - du kan rätta mig, men aldrig vända mig
www.youtube.com/robstermusik