[Audio] Lillenmusik. Lillen - Natalie (2012) Gjordes inatt!Lillen - NatalieMix/text/mastring: Lillenmusik.Beat: Moonsplash Productions.Hfa studiostill världens sötaste! löövText:Lillen - NatalieVers 1hej älskling, jag vill förklara en sakatt det finns stunder i mitt liv då jag aldrig klarade avatt ta mig upp på benen när jag krossades heltmen med dig här vid min sida kan vi krossa dem heltärligt du skulle väcka döda till livmed ett leénde som krossar barriärer i striddu är en ängel på jorden sagornas slutom du är en dröm så vill jag sova så djuptatt jag aldrig mera vaknar, sova förevigtoch vill du prata med mig, så finns jag här brevidjag älskar dig nu kommer älska dig alltidhar aldrig trott på kärlek någonsin förns jag fann digoch alla stunder du delat med migsom när jag flög upp till norrland för o sova med digsnön fick dina ögon att lysa när du skrattahälsningar din pojkvän, jag älskar dig nattaRef x2även om vi bråkar ibland, bråkar iblandge mig din hand jag vill sova tillsammansför det vi gått igenom krossar diamantdu är en vandrande livsglöd, har funnit min skattäven om vi bråkar ibland, bråkar iblandligg i min famn vill se dig somna inattså ler du mot mig så lovar ler jag tillbakaför du är nog det finaste som någon skapatVers 2och du föresten har vi alltid klarat motgångardet bevisar bara att vårt band går genom solstormarsen så har jag alltid funnits vid din sida när du soveräven om vi har bråkat oss igenom dan igår mendu är underbar.. ville bara säga detför oftast så sitter jag tyst o väntandes på något meroch inte säger lika mkt som jag kanske bordemen dagen jag inte älskar dig så slocknar solenför du värd så mycket mer än så min bästa vänvi började som vänner se vad hände sentiderna förändras fortare än nånsinför allt det här är nytt för mig känns fortfarande konstigto minns du dagen då vi pratade på telefono du & jag prata tills vi båda två låg sovjag låg o lyssna på dig ända tills jag somna självjag svär mitt hjärta du är det bästa som häntRef x2lööööv to ya'll!