[Audio] Lillenmusik. Lillen - Natalie (2012)
Gjordes inatt!Lillen - Natalie Mix/text/mastring: Lillenmusik. Beat: Moonsplash Productions. Hfa studios till världens sötaste! lööv Text: Lillen - Natalie Vers 1 hej älskling, jag vill förklara en sak att det finns stunder i mitt liv då jag aldrig klarade av att ta mig upp på benen när jag krossades helt men med dig här vid min sida kan vi krossa dem helt ärligt du skulle väcka döda till liv med ett leénde som krossar barriärer i strid du är en ängel på jorden sagornas slut om du är en dröm så vill jag sova så djupt att jag aldrig mera vaknar, sova förevigt och vill du prata med mig, så finns jag här brevid jag älskar dig nu kommer älska dig alltid har aldrig trott på kärlek någonsin förns jag fann dig och alla stunder du delat med mig som när jag flög upp till norrland för o sova med dig snön fick dina ögon att lysa när du skratta hälsningar din pojkvän, jag älskar dig natta Ref x2 även om vi bråkar ibland, bråkar ibland ge mig din hand jag vill sova tillsammans för det vi gått igenom krossar diamant du är en vandrande livsglöd, har funnit min skatt även om vi bråkar ibland, bråkar ibland ligg i min famn vill se dig somna inatt så ler du mot mig så lovar ler jag tillbaka för du är nog det finaste som någon skapat Vers 2 och du föresten har vi alltid klarat motgångar det bevisar bara att vårt band går genom solstormar sen så har jag alltid funnits vid din sida när du sover även om vi har bråkat oss igenom dan igår men du är underbar.. ville bara säga det för oftast så sitter jag tyst o väntandes på något mer och inte säger lika mkt som jag kanske borde men dagen jag inte älskar dig så slocknar solen för du värd så mycket mer än så min bästa vän vi började som vänner se vad hände sen tiderna förändras fortare än nånsin för allt det här är nytt för mig känns fortfarande konstigt o minns du dagen då vi pratade på telefon o du & jag prata tills vi båda två låg sov jag låg o lyssna på dig ända tills jag somna själv jag svär mitt hjärta du är det bästa som hänt Ref x2 lööööv to ya'll!
lillenmusik.se Collab? Hojjta!