[Video] En låt på fem minuter(youtube) Satte mig ner och skrev en låt på fem minuter typ, blev ganska nöjd med resultatet. Beatet är ett freebeat som Moonsplash productions skapat.(Inlägget ändrat av markulinen 2012-01-21 22:05:15)Om jag var en hund skulle jag sova hela dageninte stressa en sekund bara bli klappad på magenalla skulle tycka om mig för den hund som jag ärsynd att människor inte dömmer varandra så därvart är kärleken nu mera, har den slutat existeraeller är det mera komplicerat än vad ögat kan sejag vet inte svaret så jag fortsätter att beom att jag en dag snart får se en lite ljusare världjag skulle kunna byta min själ mot ljusetmen jag litar på att gud vet vad han gör nu mot slutetjag får helt enkelt leta efter krutetjag behöver, med andra ord energidenna varsen är skriven av Markulinhär och nu ska jag förändra mitt livFrån och med idag ska jag ta mig i kragendet stämmer mamma, nu ska jag följa lagenFrån och med idag ska jag ta mig i kragendet stämmer pappa, nu ska jag följa lagenom du dömer mig för mina tidigare synderså kan jag inte klandra dig, jag förstår digjag har varit en idiot, sparkat på domsom legat på marken med min högra fotmen jag försöker råda bot på alla sakersom jag gjort mot alla er därutejag hoppas ni förlåter mig så här mot slutetherren om du hör mig så ber jag om en saki mitt nästa liv vill jag vara en hundså att jag hinner softa ta det lungt
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
gör inget för snabbt om du vill få det bra
Och för att vara skrivet på 5 minuter så tycker jag att det blev rätt bra, den åsikten står jag fast vid.
Det beror ju på vilken nivå dina andra grejer ligger på. Men somliga kan lätt freestyla bättre text.