[Audio] Jonte - Tiderna Förändras
Jag fick riktigt tråkigt en natt och hittade ett svängigt beat och skrev några rader.. Testade även att sjunga lite, låter nog ganska skumt så håll i hatten!
Här har ni resultatet:
Lyrics:
Tiderna förändras, men det man en gång älskat kommer allti stanna kvar i ens hjärta för alltid
Jag vill bara se dig en gång till, min lilla prick Jag vill bara, ha dig här med mig en gång till vi kan mysa lite, bara chilla ner lyssna på havet och se när solen går ner öppnar vinaren, med min fina vän ja jag gillar dig, som musik jag diggar dig här på stranden ligger vi, jag är ovanpå jag vill ha dig varje sekund som jag kan få
Tiderna förändras, men det man en gång älskat kommer allti stanna kvar i ens hjärta för alltid jag vill bara se dig en gång till min lilla prick bara ha dig här en gång till jag vill bara se dig en gång till min lilla prick bara ha dig här en gång till
Jag kollar in i dina ögon, (som om de va vi två)x2 Jag vill ha dig nu igen, inte snart, inte senare, jag vill ha dig varje dag ring min telefon, de e samma nummer men om du glömt det, så ta å glöm mig sakta men säkert går jag sönder kan någon väcka mig ur drömmen jag kan inte vara halv, måste vara hel måste få kärlek annars får jag spel jag vill ha dig baby, jag vill ha dig baby
men tiderna förändras, men det man en gång älskat kommer allti stanna kvar i ens hjärta för alltid jag vill bara se dig en gång till min lilla prick bara ha dig här en gång till jag vill bara se dig en gång till min lilla prick bara ha dig här en gång till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|