[Audio] Ajdin & Kew - Drömmer än Droppar en låt med min polare Kew!Lyssna, kommentera och sprid vidare!Ajdin:jag sitter o skriver texter om min framtidjag fixar resten o hoppas på att nå fram diten delad väg jag går på vill kunna välja rättett felsteg på vägen det kommer kännas hemsktjag vill skapa mig ett namn o göra mig hördjag vandrar varje natt vissa kallar mig stördför de sättet jag gör jag kommer ta mig framkämpar varje dag mot toppen dom vet att jag kanvill ta mig härifrån visst jag drömmer änmen drömmar blir till verklighet se de som en vänen vän som hjälper dig på vägen mot lyckadu borde tacka vännen som har delat sin styrkamusikens framgång i tankarna ger mig extra kraftvill uppfylla drömmen, något som jag aldrig haftjag drömmer än, ni vet jag drömmer änkommer drömma vidare så jag inte glömmer det senReff Ajdin & Kew:de här e vår dröm o vi drömmer vidaremusikens framgång vi kommer sprida dettvå själars framtid vi ska lyckas nån gångde här e hiphop ni vet vad vi pratar omKew:Ibland får jag en känsla av att lägga mig nerBara lägga av och aldrig släppa nåt mermen då reser jag mig o jag fortsätter att skrivadå kommer det visa sig att jag till slut släpper en skivadu kommer komma långt om du har mål här i livetom du tar varje chans du får o inte går efter tvivelbara tro på det bästa som såren läker med tiden"har förlorat många jag älskat" jag vet att saknaden sviderförsöker nå ända ut till världen jag ska klättra uppska ta mig utanför atmosfären där jag inte får nån luftdet här e tufft, ja ni vet att mitt liv de har varit svårtmen jag ger inte upp jag tänker fortsätta att gåjag ska ge dom vad dom tål tänker nå mitt målvisst vägen e lång men de e på scenen jag ska ståoavsett hur många år så ska jag ta mig framatt få min dröm att bli sann, de vet jag att jag kanReff Ajdin & Kew:de här e vår dröm o vi drömmer vidaremusikens framgång vi kommer sprida dettvå själars framtid vi ska lyckas nån gångde här e hiphop ni vet vad vi pratar omAjdin:jag drömmer om min framtid vill se de såhärställa mig på scenen o nå min atmosfärvill sprida mina tankar vill sprida mina känslorta mig upp där jag fastnat, känns som en vändzonvill kunna vända om efter alla broar som bräntsvinden vänder mig om efter lyckan som har skänktsjag drömmer än, ni vet jag drömmer änkommer drömma vidare så jag inte glömmer det senKew:jag ska kämpa även om jag blir slagen o överkördjag tänker fortsätta att rappa tills den dagen då jag döro den dagen jag blir hörd då ska jag spara kraftför att jag ska orka skriva rader dag som nattdet kommer göra mig matt för det går farligt snabbtmen vi ska ta oss fram det här e allvarligt snackså vi rappar i takt tills vi lever vår drömska skriva texter tills den dagen då min hjärna e tömdReff Ajdin & Kew:de här e vår dröm o vi drömmer vidaremusikens framgång vi kommer sprida dettvå själars framtid vi ska lyckas nån gångde här e hiphop ni vet vad vi pratar om