[Audio] Christian (PMKI) - My Last (Remix)
Nytt släpp! DL:http://speedy.sh/Gfmwg/Christian-My-Last-Remix.mp3 Text; har alltid velat sagt det, men inte vågat riktigt cirukelat runt hela kosmos men nu står jag mitt i jag har mitt tankesätt och vet att det kan låta fittigt ett finger upp till groggluder som jämt och ständigt spelar viktig jag festar för hårt och spenderar för mycket har varit rik en gång men plånboken slet jag i stycken - men du satsade allt, och du torska på rivern skuldsatt upp till öronen och nu är du borta med vinden kommer ihåg, då vi bomba med chrome hela världen framför oss, boy inget stoppa oss då men vi växte upp och båda skaffa flickvänner men vi klanta oss, så låt oss säga - skit händer så jag sitter här nu, och jag skriver en text in i båset spottar någonting som vi sprider som aids kan sätta pengar på att raden kommer misstolkas skrapat några knän men sitter äntligen i vinstsoffan -- har varit upp och ner, har varit in och ut satsa allt på ett kort och sen så blev hon min till slut blev ingen vist till slut, vi drogs i tu som spetälska men jag klarar mig det boosta bara min självkänsla tog mig tillbaks, in i båset igen långt ifrån min sista låt det finns ingen återvändsgränd om detta var min sista kväll, bartender fyll mitt glas om detta var mitt sista glas, så längtar jag till fyllemat och till efterfesten, du vet den efter festen spänningen stiger för man vet ej vad som händer efter glider man solo, och får linda in sig själv i täcket? eller vaknar man upp och undrar vad fan man tänkte? vi svävar land och rike, har allting under vår radar vill ha en bitch som står i köket med bullar som bakas vill ha en zip av alkoholen som bubblar och sprakar vill ha en bit och lite till av det guldet vi jagar -- vill ta ett flyg och åka bort till ett varmare land och nattbada alla nätter med främmande folk blöta nätter ser pusselbiten falla på plats sol och palmer- gör mig rik och vi lämnar för gott vill ta ett flyg och åka bort till ett varmare land och nattbada alla nätter med främmande folk blöta nätter ser pusselbiten falla på plats sol och palmer- gör mig rik och vi lämnar för gott