[Audio] Ajdin - Mamma Längesen man släppte något så här droppar jag en ny låt nu!Lyssna, kommentera och sprid gärna!Ladda ner här : http://www.mediafire.com/?ae25c72tbdf8qrwdu är min mamma, kan kalla dig för min andra halvaskrivit låtar om pappa, nu e de dags för dig mammadu är den som funnits där för mig ända sen jag föddesåren har runnit iväg precis som den där drömmenen dröm jag ska berätta för dig du borde veta omen dröm som du för längesen skulle fått reda pådu bar mig i 9 månader klart att jag älskar digsäger samma sak som till pappa, kommer aldrig lämna digdu fanns alltid vid min sida under åren som barnäven genom svåra motgångar men än idag står jag kvarjag står kvar på benen även om jag tänker tillbakapå hur det varit förut men vill glömma dessa dagardå jag skapade problemen, vill vrida tillbaka tidengöra så allt blir rätt igen o glömma den där skitenjag kommer alltid finnas där jag kommer aldrig lämna digvill bara säga en sak mamma, jag älskar digjag gör de för dig mammajag älskar dig mammaallt är perfekt för mig jag vill inte ändra nåtlåt det vara som det är för jag vill inte sätta stoppvill inte tänka som... dom, kan hända att jag vänder omfrån... att va perfekt till att va sånskriver den här låten för att få ut mina känsloro mina tankar utan att fastna i en vändzonvill att du ska veta allt jag orkar inte ljuga mermåste få kunna säga allt ingen kan förbjuda migdu höll mig i din famn o fanns för mig varenda dagjag lovar att jag kan o kommer visa kärleken jag harkärleken är stor men den kan bli störrelika som till toppen fast jag kommer klättra högreförlåt för de jag gjort vill vrida tillbaka tidengöra så allt blir rätt igen o glömma den där skitenjag kommer alltid finnas där jag kommer aldrig lämna digvill bara säga en sak mamma, jag älskar dig