[Audio] Silverådra & Coff - Jagad (prod. Coff)
En låt här. Jag står för beatet och andra versen. Stort upp till jimmy (silverådra) som kan höras på vers nummer uno.
Checka den här skiten ut!
Här är texten till andra versen iaf.
Pölen den reflekterar hat som jag bär inuti mig Känner nederbördens törn även fast att solen skiner Han står där bakom knuten, djävulen bor bredvid mig Lånar lite socker, kommer på kaffe, goda minnen
Sitter vid bordet, o blicker över veckoblaskan Låter tystnaden tala för vi tycker de e bäst för alla kaffekoppen kallnar på en halvtimma mars upp i säng så berättar han godnatt visa
Mest om saker som jag aldrig tänkt på, om saker Som är allt för tunga att höra som håller mig vaken Saker som aldrig någonsin skulle komma på dagen Men som käftsmäll vi nattetid som lämnar mig slagen
Jag kanske är galen, jag nästan hoppas det Men jag är knappast sjukare än vad doktorn e Jag är i mitt torp, men rucklet är fuktskadat Raseras mer o mer varje gång han uppdagas
kanske är det mina misärabla tankemönster Kanske är det för att jag ska minnas men ba alltid glömmer att jag säger att jag ska komma själv, men har han som följer Ja vaknar av att de plingar o det är han vid dörren
Ja tänker, ska inte öppna, vill leka själv idag Nu i efterhand, kan ja säga att de inte är så smart Dörren flyger upp med en jävla fart han står där större än nånsin o säger här e jag
Jag springer genom koridoren, känner mig jagad Hör porslin som kastas efter mig, o jag vill aldrig tillbaka Men jag börjar känna igen mig, har jag sprungit i cirklar Ja va så uppe i att springa så ja glömde att titta
Jag måste stå emot, ja måste vara stark Måste säga ifrån men de e nåt ja inte kan Jag står där kollar, sen dras ja till hans famn Han viskar att han bara ville krama mig godnatt
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396
Copy/Paste if you still listen to real hip hop
|