I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] DennisForsberg & Johan - Dagar har passerat (ft. Hemp)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-11-27 17:04

[Audio] DennisForsberg & Johan - Dagar har passerat (ft. Hemp)

gammal låt som legat på skrivbordet, vad tycks?

DennisForsberg & Johan - Dagar har passerat (ft. Hemp)

http://soundcloud.com/forsbergmusik

2011-11-27 19:15
Blev positivt överraskad faktiskt, nog aldrig hört nått från nån av er förut möjligtvis Hemp då.
Har inget negativt att säga alls, skön refräng, inte allt för avancerade verser kanske men tyckte känslan bakom texten gjorde den djup.

Snålt med kommentarer här tycker jag, whoa sov inte på denna!

Keep spittin / Rob

Rappare

2011-11-28 20:30
man tackar robbz!

2011-11-29 00:26
mannen, du står kvar på samma plats sen jag började i princip, du va tung då, förstår inte varför du fortsätter o fortsätter o kicka med kassa snubbar, även om dom är dina polare, lägg på deras tracks o hjälp dom ist bli bättre ist för o spela in nån track o släppa, lägg ner lite tid o få ihop nåt fläskigt eget ist för de kan du, duktig på mixa så bara köra, tracksen du trycker ut nu lyssnar ingen på för det håller inte måttet, ingen som vill lyssna på halvbra musik, kanske folk som du känner för dom tycker det är häftigt men tänk på resten, fan gör nått fett ist!!! peace

Rappare

2011-11-29 01:08
jag är riktigt kass
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Rappare

2011-11-29 01:13
word, hemp, jag måste tyvärr lämmna dig ....
Producent

2011-11-29 01:38
Soft låt! Skönt röstläge på verserna och diggade reffen som fan =) Fortsätta flippa =)

2011-11-29 03:29
Empa du är ju verkligen efterbliven, alla är inte som dig.. dumsnut.

2011-11-29 03:36
Tack alla!

Empa : Det du skriver är fruktansvärt efterblivet, "håller inte måttet" hahaha, ska du inte bli hans manager också o slicka hans röv ännu mer?
Rappare

2011-12-01 22:16
Empa: Det lite komiska är att din polare Tusse har åkt ner, bott och gjort musik med dom där kassa rapparna du talar om.. Tre gånger.
Förstör vi hans karriär också? Och isåfall tror inte jag att han bryr sig. Det handlar om att ha kul.

Fred och tränötter.

2011-12-02 04:08
hahahaha de klart hemp, de ska vara roligt och vad spelar det för roll om tusse åkt dit?! han kanske diggar det, inte jag, vad är grejen liksom och vad snackaru om, Jonishyanii att jag slickar röv? vakna ist, inne på whoa så sällan att jag inte ens minss och då tyckte jag dennis är värd lite kritik eftersom snubben kan, tyckte det inte alls va bra och hemp du är sämst håll käften o sluta jiddra, ta emot kritik ist , antar de är väl ändå drf ni lägger upp de här???

Rappare

2011-12-03 05:30
Jag hoppas du inser att det jag skrev var ett exempel.
Förstör vi hans karriär också?

Jag har inte lagt upp den här låten, och jag bad inte om kritik, FINE. Problemet du gjorde var att du inte kritiserade mig eller Johan. Vad jag vet är kritik inte hat mot folk som tydligen är mycket "sämre" än Dennis. Du gav bara Dennis kritik, och vad ger det mig? Ska jag kunna förbättra mig till dina ord när du säger att vi är "kassa rappare"?

Ha det bra, mästerrapparen.

2011-12-03 23:04
lyssna, lägg ner, man hör om folk kan ordet MUSIK eller inte, och hade aldrig gått in här om det inte stod forsberg så jag lär få ge kritik till vem jag vill? gick in o gav kritik, va den inte till dig, sad to be you.. orkar ej, im just true with you

Producent

2011-12-04 02:57
empa

Va fan håller du på med. Förstår varför Hemp skapar ag mot dig, du smutskasta dom andra och la dennis som nån vinnande kung i de hela dock tyckte jag reffen va galet bra och lyfte låten och andra versen tyckte jag faktiskt va bättre än första. Dina inlägg är så jävla patetiska! Gör utförligt och gör rätt eller inte alls!

2011-12-04 23:13
för att dom va sämst? va ska jag skriva, tyvärr killar ni var urkassa jobba på allt för jag ville framföra dennis något? nelione varför ens öppna munnen? hahah shiit asso vad ni grinar

Rappare

2011-12-13 22:46
upp upp
Producent

2011-12-14 00:16
empa skrev:
för att dom va sämst? va ska jag skriva, tyvärr killar ni var urkassa jobba på allt för jag ville framföra dennis något? nelione varför ens öppna munnen? hahah shiit asso vad ni grinar

Där sa du ju precis va du tänkte? bättre och va rak =)

Rappare

2011-12-14 17:08
Word på Empa.

But anyways, låten var as trevlig att lyssna på. Och du vet vad jag tycker om dig Forsberg. ;) Du borde göra något själv mannen ;)
dä ä näääjs brur!

2011-12-14 22:45
Ljudbilden distar lite. Men ni lägger det flowmässigt jävla snyggt..
I always tell the truth, even when I lie
Rappare

2011-12-16 11:27
tack boys!