I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] IsIt - Alla Är Vi Samma

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-11-24 18:16

[Video] IsIt - Alla Är Vi Samma

Iskall Identitet - Alla Är Vi Samma

Det spelar ingen roll vart du kommer ifrån. vem du är eller hur du ser ut.
Vi är alla lika värda ändå. oavsett religion eller hudfärg, hur du bor eller vad du har för jobb.
När man kan öppna ögonen och se människan som dig själv. då har vi kommit en bit på väg för en bättre värld.. För vi är alla samma.

Lyssna, Älska, Hata, Kommentera.

Mvh: Budbäraren

Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2011-11-24 20:58
Men gud villken dålig respons det är på whoa 2011..
Kom igen nu. jag vet att ni har lyssnat på den så varför inte ge en kommentar på samma gång?

Ni begär att man ska kommentera era saker så gör det själva också..
MvH: Budbäraren

2011-11-25 02:37
Nu är ni bara elaka whoa.. Uppar en gång
Groupie

2011-11-25 04:45
Kommenterar mer imorgon, för paj nu..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-11-25 19:22
upp.... .. -.-'
Groupie

2011-11-25 23:07
Ja..

Det var en fin låt. Den blev bättre efter ett tag tyckte jag. Det märks att du är lite oerfaren och kör lite enformigt över beatet. Fast jag tycker du verkar ha ett bra musiköra. Jag är inte någon expert på musik men jag kan säga att trots att jag sällan orka lyssna på låtar från audioforumet 2 gånger så gjorde jag det med din. Du har bra budskap i din låt och den räddas av att refrängen är riktigt bra. Verserna blir lite enformiga och tjatiga tycker jag. Det kanske beror på att du inte ha bästa flowet eller för att du inte låter jätteunik när du flowar som "alla" gör.. Hur som helst så tror jag du blir duktig bara du tränar på tekniken och inlevelsen när du kör och utvecklar _din_ grej.

Lycka till och kör hårt.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!