I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Haunted Rojas (MAC-nuZ beat) - Mitt Inre Psyke (Let The Blood Drain)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-11-24 02:46

[Video] Haunted Rojas (MAC-nuZ beat) - Mitt Inre Psyke (Let The Blood Drain)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-27 14:39
Skräckrap ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-11-27 16:41
A.k.a horrocore

Videon är bra men du ligger helt i otakt och texten är inte bra alls, förväntade mig mer, men keep on training så blir du bättre!

beatet och cutsen låter däremot bra :)
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2011-12-02 13:03
"Im fucking insane!"

2011-12-04 02:19
Sorry man, men du verkar inte ha greppat detta med skrivteknik så som rimstruktur och raduppbyggnad osv alls..

saknar både flow och taktkänsla..rimteknik-kritiken, hmm..räcker väl med att jag säger att du rimmar som TLK 98', om dogge va aidssjuk och hade hallisar...No dissrespect @ tlk!

Checka lite olika forum och googla efter flerstaviga-rim, vokalrim, dubbelrim osv...
visst, ibland kan man "enkelrimma"/nödrimma, men då får man se till o göra det snyggt..

btw, här haru just en tråd, hoppas det hjälper: http://qweety.nu/show.php?page=start&read=11

Nybörjar sida, brukar länka den till mina polare som försöker leva upp till mitt stuff;)

haha, mkt skojj, tare inte för allvarligt;)

peace/K

(SAMMA SAK GÄLLER DIN ANDRA LÅT "HASCHPSYKOSER")

..Dock haru relativt feta videos
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~

2011-12-04 02:53
Länken jag posta funkar inte, så här haru ist:

http://www.speedyshare.com/file/aWDYS/hur-man-skriver-hiphoptext.txt

2011-12-04 03:42
Bara jag som tkr han påminner lite om snowgoons? :P Fast svenska och dock lite dåligt flow.

Träna på flowet annats bra :P

2011-12-05 00:34
Tjo!

Ja vad ska man säga!
Tackar för all feedback. Antar att man blir bättre desto mer man lär.
Tur att jag aldrig utgett mig för att vara en grym rappare.
Men tackar för länken om skrivreglerna inom hio hop, va intressant.
Jag skriver direkt ifrån mitt inre psyke och släpper på det sättet loss jobbiga känslor inom mig.
Det är nummer ett för mig.
Men kan oxo förstå att min stil och det jag spottar om inte tilltalar vissa, e ju fett nytt att någon äns öppnar munnen om sånt inom svensk hip hop, så jag antar att man ratar, för man inte känner igen.

Hehe! Men d e lungt, I Be Back! :)
Tack för att ni gillade d övriga dock. (cuts, beats, video) / Haunted Rojas

2011-12-05 03:34
handlar inte om att hata på nyskapande..jag själv har kört psykorap många gånger... finns sjuka låtar i den svenska hiphopen ska du veta...ett kollektiv som kör rätt psykade saker är "R.I.S" ...sen kan du checka hubbler och bross, som hade en hel del sjuka låtar...checka också "midnattssession - tjackskadad" @ u-tube...

så, det var absolut inte för o hata på ngt nytt, utan för o ge dig kritik som ska göra dig bättre rapmässigt...sen om du ser musiken som terapi(klyscha), så visst...do ya thääng!

peace/K

2011-12-07 00:35
Ok! Tack! Snart mer ont skit på g! ..

2011-12-07 17:00
Denna va ett skönt avbrott i bruset!
Go känsla i den och videon va riktigt välgjord och bra!
Tyckte om ditt elaka tonläge, blev lite rädd. haha.
Som det har skrivits innan så gick rappen lite i otakt men helheten med idén, videon och beatet gjorde att jag diggade det.

tummen upp, Rojas!
http://www.robintengvall.se - För dig som tröttnat på radioskval!