[Audio] Coff - Flöde
En text jag skrev igår, spelade in idag. Mixningen blev dålig så ja drog dist på allt, blev lite coolare om inte annat. Här är texten då det hörs lite dåligt stundtals, texten kanske inte överensstämmer helt.
------------------------------------------------------
Svetten lackar, allt är kalla kårar Allting spårar, men jag är allas våran Dom kan tro sig veta, är inte alls förvånad Dom tror sig veta men ändå alla frågar
Pass på dårar, när ändå allting sågas För många skulder, knappt me stålar Klart jag är lycklig, det är inte alltid allt en plåga Men ja känner hur skiten tynger mig allt för ofta
Samma soffa, lukten av hasch o vodka Vissa anser att jag har kastat bort allt Kan inte förlora något ja aldrig har haft Har för lite tid, så ja rappar ofta
Om ja ska sälja min själ så ska de fan få kosta Är less på kylan, förevigt alltid sommar tiden går inte bakåt för att visarn gör det jag blir lack på klockan, så ja kastar bot han
Situationen blir knappast bättre Tänker kanske för mkt, vissa tycker fan de räcker Man kan, chansa, andas, fatta o granska resten men det man letar ligger oftast i andra säcken
Ligger o vrider mig och de är ändå kallt med täcket Sedan för varmt me täcket, pass på täcket Jag är arbetslös men ser ändå stacken växer Är ändå vis, open minden o rapp me käften
Håller för näsan för att denna världen stinker skit Där man dömmer en person efter visningsbild I en värld me så mkt att göra men för lite tid så ja orkar inte misslyckas så ja ligger still
Du tror på nyheter, ja har en kritisk bild Jag är min egen gud så varsegod o prisa din För du har huvudrollen i ditt slitna liv Girig efter pengar, men pengar är ingenting
Det är ett ont måste i denna värld Man kan inte köpa sin personlighet jag är den ja är Vi är enade, alla med samma rädda själ Sluta svansa efter andra, skapa själv din väg
det tar allt för lång tid att sörja nån Sen när man är klar så känns det som allting börjar om Man har slut på alla ord, man börjar böja dom Kläderna dom är för små så man börjar töja dom
Kastat minnen i papperskorgen men missa helt Plockar upp o försöker igen när ingen ser Ju mer man är underläge desto krigar man mer Fast inuti är vi säkert alla liten o stel
Skriver i sten, så eftervärlden få veta allt Ligger breve, men bäckjäveln den e för kall Personkemin fulländas när vi e me varann Skit i vad dom andra tycker, låt dom snegla för fan
För all föder upp sig med avundsjuka Det är något man inte vill ha men inte klarar sig utan JAg kan höra hur du klagar så sluta Vi är barn av vår tid, men alla barnen e sjuka
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396
Copy/Paste if you still listen to real hip hop
|