[Audio] Sellish, Jungsub & Thompa - Borde vara inlåsta
Yo, jag o jungsub skrev två verser påväg till basement entertainment, slutade med en till 8 o reff och en vers från thompa, feta grejer!
Checka ut, påkommande projekt är min o jungsubs EP Kaxiga Snorungar och denna låt är från Basements nya mixtape!
www.soundcloud.com/sellish www.soundcloud.com/base-ent www.youtube.com/jungsubprod
Inspelning & Mix: Basement Entertainment Intro: AK Vers 1: Sellish Vers 2: Jungsub Vers 3: Thompa Bryggan: Först Sellish sen Jungsub Reff: Thompa (skriven av mig o jungsub men hans röst var mer passande)
Text: Jag är crazy motherfucker fortfarande Fan jag hade inte ett friskt sinne att starta med Jag kommer vara galen i detta från början till slutet Dem kunde inte ens stoppa det när jag satt på psyket Det är true story o jag satt där ett tag Jag fick släppas för dem trodde att jag mådde bra feldiagnos skiten e scarred Ändå rymmen från verkligheten är filmer o bars Jag är han som är fett med läskig Jag är han som sätter på din bästis gör file av din släkting Min Klastrofobi gör så jag inte pallar va kändis Jag är långt ifrån känslig för jag är sellish Att röka weed när man var mentalsjuk ingen bra idé Mitt gamla liv utan sånt erkänner jag saknar det Strandsatt på samma gamla massa Låt mig nu chansa för jag är redan facked up bräh
Vi är långt ifrån friska vi borde vara inlåsta Tankebanorna komplicerade o skitsvåra Tiden rinner iväg snabbt som järnet i pilpågar Vill inte må såhär men har aldrig blivit tillfrågad
Jag är galen, fuckar ur på alla vis Kastar kniv och på annan tid brukar jag halsa sprit Murdershit, psychopatiska drag Skryter med bars fucking klart jag är bra Jag är fuckad i skallen, lackar ur och skriker högt Base-Ent, fattar du att vi är störst? Haters, här har ni nåt att hata Men kalla mig mainstream och du kommer skadas När jag spottar är det kyligt som en isvak För jag är snubben som skriver rader med ett knivblad Mina tankar, är fett med skeva Mörka och läskiga som skräckfilmstema Vill helst va ensam när jag skriver en text För annars får ni höra folk som skriker på hjälp Att jag är galen är upp till er att fatta Försök sätta mig på hemmet.. Jag är redan fuckad
Vi är långt ifrån friska vi borde vara inlåsta Tankebanorna komplicerade o skitsvåra Tiden rinner iväg snabbt som järnet i pilpågar Vill inte må såhär men har aldrig blivit tillfrågad
Trött på rappare som snackar om att dem är galna Som att de vore nåt najs det är nåt jag hatar Jag vill bara va som alla andra Men de går inte psyket mitt är fuckat
Trött på rappare som snackar om att dom är sjuka Det inte kul önskar jag kunde sluta Jag vill bara vara som dig Men det går inte, har alltid klarat mig själv
Shoo län thompa helt flippad Påverkar folk som skadade snetrippar Ring en taxi bror innan vi gittar In till stan jag har para i fickan Spik det blir black jack spelet är igång Glider därifrån med dubbelt så mycke som när jag kom Lever livet på den smala linan hela linan ut kan inte fatta grejen med att bättra sig för gud För i mitt huvud existerar inget mer än pengar Ser ingen skillnad på demoner eller änglar Så det kan bli när hjärnan är ur funktion Men kommer aldrig tappa tron på hur jag är som person För där jag lever existerar inga regler Du måste va lite cp för att hålla spelet nere 174 shit mannen backa känn igen big T bror alltid fuckad
(Inlägget ändrat av Sellish 2011-11-13 21:49:13)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|