[Audio] LsK - Nu är jag där (Prod LsKBeatz)
Länge sen man kickade på svenska sist, men hoppas det gillas! Beat proddat av mig! LsKBeatz på Facebookhttp:// www.facebook.com/lskbeatz ag minns den dagen så väl När, Hiphop kom in i min värld Och förändrade allting omkring jag va en pojke med ett livsbegär Ville tillhöra Hip-hop musik och nu är jag där jag va en blek vit liten unge problem barn, hamnade alltid i trubbel va det nån som käfta emot mig hade jag vokabulära resurser Som resulterade i Rapp text Kludder Respekterade aldrig någon någonsin ännu värre vart jag när jag började lyssna på slim jag va en vit pojke fast i en svart kultur jag hörde hemma som aldrig förut jag va kär i boom bap beats i baggy pants och vita sneaks och hela konceptet av att jag skiter it det sanning och äkta gatumusikant poesi det va inget val, det va menat o bli Hip-hop skulle vara mitt liv och denna lilla individ var besatt av skriveri och skulle bli en rappare i sinom tid RFR Jag va intresserad av frispråkig litteratur ville lära mig att rappa med visste bara inte hur visste ingenting förutom att det va urkul och tog mig genom torrskog och regnskur bad till gud att låta mig vara där jag är idag Men jag fick inget svar men tog mig dit på egen hand och med tiden har blivit mera man utvecklat sin talang så att man i framtiden kanske har en liten chans för jag vägrar vara chanslös bara den bara idén verkar sanslös Så idag rullar jag från scen till scen med fullt ös än snubblade alltid på mina framsteg tills jag kollade på skon och knöt den så jag satsar på lång distans, vi ses där fram! RFR
If you set your mind to it you can accomplish anything/ Ea