[Audio] Sellish - Bang bang Spelade in lite snabbt här, entertainment på mixen! Första gången på engelska i slutet också!Textfan kan va bra att lägga upp. Skjut mig tro mig jag skjuter tillbakaVi tar de till streetsen för du e ju gataDu rappar om att du är efterlystoch så att du är så gangster för du bor i hässelbyDu kallar dig också jävligt hiphopGår runt i stora kläder storlek king kongStörre chans att jag vinner trisslottFör här har vi mig som bollar med orden som pingpongJag kommer lämna spår efter mig som hans o gretaFör jag kommer dissa varenda tehcnoshit som adam tenstaGår ut i krig på tisdagen kalla mig gammalmodigDansar boogie najs shit som ratatouilleFör jag är in the house som ett indiskt husÄr in the mentalsjukan för jag är sinnessjukFör det är inte kul lika skrikig som en hippie brudFår massa frågor om min rap är detta en intervjuvAllt jag säger är att jag hatar petter sluta rappa slår ditt adams äppleTro inte att du är oldschool bara för att du saknar tänderShit alla snackar för mycke alla fuckar ens rykteLivet är inte lätt när man konstant måste vakta ryggenJag säger bit inte handen som en gång klappat digDe jag menar är att stabba inte nån som en gång backat digMannen du vet jag är klokast i branchenVet du inte vem jag är googla på namnetJag är keff men bra typ en veteranSom har sex med barn dig äcklar jagmen jag älskar kexchoklad som eftersmak så ge mig ett skeppinhavMed fett med mat tom mage är inte lätt o hahungriga mig är mitt sämre jagknockar varenda jävel som påminner om bättre darom inte jag får gnälla så lämnar jag denna stadför negativa kommentarer är fan lätt att haI shoot but never miss so who is enemyI even shoot friends with benefithEase of I don't wanna be yallPlease peace off I don't wanna see yallGonna pop you like I was a G dawgLike a horny dick I won't be softDamn retard