[Audio] Sellish - Bang bang
Spelade in lite snabbt här, entertainment på mixen! Första gången på engelska i slutet också!
Textfan kan va bra att lägga upp.
Skjut mig tro mig jag skjuter tillbaka Vi tar de till streetsen för du e ju gata Du rappar om att du är efterlyst och så att du är så gangster för du bor i hässelby Du kallar dig också jävligt hiphop Går runt i stora kläder storlek king kong Större chans att jag vinner trisslott För här har vi mig som bollar med orden som pingpong
Jag kommer lämna spår efter mig som hans o greta För jag kommer dissa varenda tehcnoshit som adam tensta Går ut i krig på tisdagen kalla mig gammalmodig Dansar boogie najs shit som ratatouille För jag är in the house som ett indiskt hus Är in the mentalsjukan för jag är sinnessjuk För det är inte kul lika skrikig som en hippie brud Får massa frågor om min rap är detta en intervjuv Allt jag säger är att jag hatar petter sluta rappa slår ditt adams äpple Tro inte att du är oldschool bara för att du saknar tänder
Shit alla snackar för mycke alla fuckar ens rykte Livet är inte lätt när man konstant måste vakta ryggen Jag säger bit inte handen som en gång klappat dig De jag menar är att stabba inte nån som en gång backat dig Mannen du vet jag är klokast i branchen Vet du inte vem jag är googla på namnet
Jag är keff men bra typ en veteran Som har sex med barn dig äcklar jag men jag älskar kexchoklad som eftersmak så ge mig ett skeppinhav Med fett med mat tom mage är inte lätt o ha hungriga mig är mitt sämre jag knockar varenda jävel som påminner om bättre dar om inte jag får gnälla så lämnar jag denna stad för negativa kommentarer är fan lätt att ha
I shoot but never miss so who is enemy I even shoot friends with benefith Ease of I don't wanna be yall Please peace off I don't wanna see yall Gonna pop you like I was a G dawg Like a horny dick I won't be soft Damn retard
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|