[Audio] Lukas Huss Enge - Vardagshjältar
Yo Whoa! Här kommer en låt jag producerat helt själv. Kommentera gärna efter att du lyssnat. Hoppas du diggar min grej!"Man kan inte alltid leva upp till att vara någon sorts vardagshjälte." Refräng Du knegar och du sliter men du får inget cred du är för snäll min vän du får inte vara rädd - att ta för dig Vardagshjältar Vers I en stad som är rätt van vid baktal och svek finns det dem som smutsar ned och dem som håller det rent Tyvärr är det väl så, att här bär vi på en hel del knivar i ryggen, på vissa tär det rätt hårt Men det finns dock folk här som har hjärtan av guld som ställer upp, vardagshjältar som gör allt för din skull Kanske är det du, kanske är det jag kanske är det dem du tar för givet var dag Oavsett vem det är som hjälper och ger se till att en hjälte hjälper dig när du själv får problem Och oavett vem som får hjälp eller tar se alltid till att du alltid ger lika mycket tillbaks Brygga Känner du en vardagshjälte? Är du en vardagshjälte? Är du den som ger och hjälper? Är du den, är du den som- Refräng Vers Jag känner ett par stjärnor när allt kommer omkring som hjälper mig, jag hjälper dem om vinden vänder sig om Men kompis tänk på vad du säger när du säger nånting för saker kommer oftast fram, men ah det vet du väl om Tyvärr är saken den att, att för att få en balans hade vi inte haft hjältar om inte skurkarna fanns Men saken är den att vi är flera en dem så våga ställa dig upp ah ställ dig upp på en gång Och du får inte vara rädd, för du förtjänar mer cred och om nån vägrar lyssna på ditt ord se till att bli sedd För om det är som jag tror förtjänar du en eloge så glöm inte att sträcka på dig, när du nästan gråter Brygga Refräng (Inlägget ändrat av Peacefulmain 2011-10-12 18:34:58)