[Audio] Lukas Huss Enge - Vardagshjältar Yo Whoa! Här kommer en låt jag producerat helt själv. Kommentera gärna efter att du lyssnat. Hoppas du diggar min grej!"Man kan inte alltid leva upp till att vara någon sorts vardagshjälte."RefrängDu knegar och du sliter men du får inget creddu är för snäll min vän du får inte vara rädd - att ta för digVardagshjältar VersI en stad som är rätt van vid baktal och svekfinns det dem som smutsar ned och dem som håller det rentTyvärr är det väl så, att här bär vi påen hel del knivar i ryggen, på vissa tär det rätt hårtMen det finns dock folk här som har hjärtan av guldsom ställer upp, vardagshjältar som gör allt för din skullKanske är det du, kanske är det jagkanske är det dem du tar för givet var dagOavsett vem det är som hjälper och gerse till att en hjälte hjälper dig när du själv får problemOch oavett vem som får hjälp eller tarse alltid till att du alltid ger lika mycket tillbaksBryggaKänner du en vardagshjälte?Är du en vardagshjälte?Är du den som ger och hjälper?Är du den, är du den som-RefrängVersJag känner ett par stjärnor när allt kommer omkringsom hjälper mig, jag hjälper dem om vinden vänder sig omMen kompis tänk på vad du säger när du säger nåntingför saker kommer oftast fram, men ah det vet du väl omTyvärr är saken den att, att för att få en balanshade vi inte haft hjältar om inte skurkarna fannsMen saken är den att vi är flera en demså våga ställa dig upp ah ställ dig upp på en gångOch du får inte vara rädd, för du förtjänar mer credoch om nån vägrar lyssna på ditt ord se till att bli seddFör om det är som jag tror förtjänar du en elogeså glöm inte att sträcka på dig, när du nästan gråterBryggaRefräng(Inlägget ändrat av Peacefulmain 2011-10-12 18:34:58)