I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Zittla - Gatan (EP)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-10-02 20:45

2011-10-04 14:26
kom igen nu whoa. det här är bra musik!

2011-10-07 20:41
tack för den....

2011-10-08 11:03
Bättre du lägger ner mycket energi å tid på en låt än att göra två låtar om dagen!!

Jag tycker detta är skit, väldigt dåligt!
skrattar när jag hör din röst. låter som du runkar å har micen i munnen samtidigt! :)

Men sen finns det säkert folk som gillar det så lägg inte ner, fortsätt !
Let's kick it !!

2011-10-08 12:53
bra ide det är det jag har tänkt försöka med oxå!

vad menar du runkar, vad f*n har det med saken att göra?

klart jag ska fortsätta!!

Rappare

2011-10-09 10:54
Har sett att du lagt upp mycket musik, håller med freddson, ta din tid med musiken.. Det här är inte bra i min mening, det känns som om du proddat ett beat och skitit i att mixa de... Sen skrivit en text och spelat in snabbt som fan och skitit i att mixa det med.. Det färdiga resultatet att släppa nåt känns viktigare än vad du släpper. Har en polare som snart släpper en ep på vara 5 låtar som tagit snart ett år att färdigställa, och det lilla jag hört är så fett... Lägg ner mer kärlek i det du gör! Och om du själv är 100% nöjd med beat och lyrik så jobba på det tekniska med mix osv.
Music makes me feel...

2011-10-09 11:32
Njae, springpojken detta var ju inget att skriva hem om.
B

2011-10-09 12:23
elajt

gå och fäll krokben din djävla mobbare.

2011-10-09 13:14
Bra, kan bli kul å höra om du lagt ner energi å tid på en låt :)

sen det där med runka var väl för jag inte kom på något bättre, Men mena mer att du runnkade samtidigt som du försökte rappa och runket blev så intressant så du tappade bort dig på rappen å slut förde runket ordentligt ist.

Tycker du ska börja med att vända på det, skita i runket å lägg ner tid på en låt :) förstår du nu ?:P
Let's kick it !!

2011-10-09 13:14
världens sämsta exempel. men haha alla är bra utom dom dåliga :P
Let's kick it !!

2011-10-09 14:51
sen det där med runka var väl för jag inte kom på något bättre, Men mena mer att du runnkade samtidigt som du försökte rappa och runket blev så intressant så du tappade bort dig på rappen å slut förde runket ordentligt ist.

Tycker du ska börja med att vända på det, skita i runket å lägg ner tid på en låt :) förstår du nu ?:P

Hahaha det var det sjukaste

2011-10-09 19:17
Freddson skrev:
Bra, kan bli kul å höra om du lagt ner energi å tid på en låt :)

haha jätteroligt, verkligen. jag lever i celibat, vilket innebär att jag varken runkar eller har samlag. det är mitt val. ganska stor tabbe att du anklagar just mig för att skita i en låt och runka istället. ojsan hoppsan!

du kom inte på något bättre, var det för att ditt eget runkade distraherade dig då eller. om man nu ska följa din filosofi, för jag antar att du lever som du lär din kåte fan.

låt mig gissa, du är en såndär person som är så djävla kåt att han inte kan föreställa sig att det ens är fysiskt möjligt att leva i celibat? jovisst skyll bortt din egen missär på att alla är som du. har din biologilärare sagt till dig att det är "normalt".

Hahaha det var det sjukaste

då har du inte hört mycket sjukt.

Rappare

2011-10-09 21:07
haha jätteroligt, verkligen. jag lever i celibat, vilket innebär att jag varken runkar eller har samlag. det är mitt val. ganska stor tabbe att du anklagar just mig för att skita i en låt och runka istället. ojsan hoppsan!

du kom inte på något bättre, var det för att ditt eget runkade distraherade dig då eller. om man nu ska följa din filosofi, för jag antar att du lever som du lär din kåte fan.

låt mig gissa, du är en såndär person som är så djävla kåt att han inte kan föreställa sig att det ens är fysiskt möjligt att leva i celibat? jovisst skyll bortt din egen missär på att alla är som du. har din biologilärare sagt till dig att det är "normalt".

Fan mannen, blev en bok! Fortsätt med det ist!
PEACE
fosho
Producent

2011-10-09 21:19
det här var inte så bra. tråkigt delivery och flow på vardera låt. lyriken var inte det allra bästa heller.

fortsätt öva, fortsätt öva... m.m