[Audio] Silver - A.A Shu! Familjen som jag bor hos tagga ut på stan så jag drog upp lite studioprylar i köket och recca denna låten.. Stativet är någonstans i rymden och puffskyddet tejpa jag rakt på micen, gäller att va kreativ. Texten är genomarbetad och inspelningen sker sittandes på en kökspall, reffen är freestyle. Sorry om kvalitén har sjunkit.. Ses i universum!/ Silverhttp://www.speedyshare.com/files/30562227/Silver_-_A.A.mp3Vers1Alla gånger som jag suttit med min flaskaAlla flaskor som jag korkat av o slaktatVill bara backa men tiden har passerat migOch alla jävlar viljor och planer som raserades.Ska förändra mig, depression ska ödeläggas Vända ryggen åt det å flipparna ska förebyggas.Ritar delmål och skissar upp en tankekartaSedan ber hårt å tänker på vad kampen saknatMan har försökt men det slutar alltid likadant.Ett steg tillbaks, samma sak, slentrianEfter allt har jag förstått min begränsningOch mitt beroende, känsligt, verkligtTanken den känns så skum att vara utan en pilsnerSant som dom säger dock.. att jag är vilsenmåste släppa taget låta allt bli preskriberat Äkta tankar från en alkoholiserad. Reff Efter allt vet, vart jag vill, vart jag villInga jävla svek mot mig själv mer, ingentingEfter allt vet, vart jag vill, vart jag villInte ens en droppe till, inge mer, ingenting.Vers2Alla gånger jag förnekat mitt beroendedragig lögner och förverkligat historierMan har trott på mig när gåtor blivit sanningarHar inte varit man nog att stå för mina handlingar.Samma vända, samma punkt i agendanEn ond spiral, samma form, samma känsladags att lägga av, rycka upp sig å ta ansvarjag bytte liv, bytte stad bytte landskapRycker till huden, signalerna i huvet.på en kort sekvens har jag sabbat till strukturenMen ganska Svensson, rutiner blivit regelbundnaJag körde vitflag men minnena är segerfullaKonstig känsla när bruden blitt min livlinaHar taggat ut och bara städat upp min svinstia.Jag släppte taget å lät allt bli preskriberat Äkta tankar från en alkoholiserad. (Inlägget ändrat av ramuz 2011-10-02 19:20:45)