[Audio] Silver - A.A
Shu! Familjen som jag bor hos tagga ut på stan så jag drog upp lite studioprylar i köket och recca denna låten.. Stativet är någonstans i rymden och puffskyddet tejpa jag rakt på micen, gäller att va kreativ. Texten är genomarbetad och inspelningen sker sittandes på en kökspall, reffen är freestyle. Sorry om kvalitén har sjunkit.. Ses i universum! / Silverhttp://www.speedyshare.com/files/30562227/Silver_-_A.A.mp3 Vers1 Alla gånger som jag suttit med min flaska Alla flaskor som jag korkat av o slaktat Vill bara backa men tiden har passerat mig Och alla jävlar viljor och planer som raserades. Ska förändra mig, depression ska ödeläggas Vända ryggen åt det å flipparna ska förebyggas. Ritar delmål och skissar upp en tankekarta Sedan ber hårt å tänker på vad kampen saknat Man har försökt men det slutar alltid likadant. Ett steg tillbaks, samma sak, slentrian Efter allt har jag förstått min begränsning Och mitt beroende, känsligt, verkligt Tanken den känns så skum att vara utan en pilsner Sant som dom säger dock.. att jag är vilsen måste släppa taget låta allt bli preskriberat Äkta tankar från en alkoholiserad. Reff Efter allt vet, vart jag vill, vart jag vill Inga jävla svek mot mig själv mer, ingenting Efter allt vet, vart jag vill, vart jag vill Inte ens en droppe till, inge mer, ingenting.Vers2 Alla gånger jag förnekat mitt beroende dragig lögner och förverkligat historier Man har trott på mig när gåtor blivit sanningar Har inte varit man nog att stå för mina handlingar. Samma vända, samma punkt i agendan En ond spiral, samma form, samma känsla dags att lägga av, rycka upp sig å ta ansvar jag bytte liv, bytte stad bytte landskap Rycker till huden, signalerna i huvet. på en kort sekvens har jag sabbat till strukturen Men ganska Svensson, rutiner blivit regelbundna Jag körde vitflag men minnena är segerfulla Konstig känsla när bruden blitt min livlina Har taggat ut och bara städat upp min svinstia. Jag släppte taget å lät allt bli preskriberat Äkta tankar från en alkoholiserad. (Inlägget ändrat av ramuz 2011-10-02 19:20:45)
Silvermusik....