I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Dittin - Ågatan (prod. Dj Xeroz) [Official Music Video HD]

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-09-24 13:12

[Video] Dittin - Ågatan (prod. Dj Xeroz) [Official Music Video HD]

Hallå där!

Jag har inte postat en låt här sedan 2009 om jag minns rätt.. Under sommaren och hösten 2011 har jag tillsammans med FM produktion jobbat stenhårt med en musikvideo till låten "Ågatan". Jag skulle bara se vad ni tyckte, ös på!

Dittin

"Jag hatar citat"
Poet

2011-09-24 18:01
Grym video ;D men måste säga att låten var juh inte den bästa man hört ifrån din sida. Tycker din låt "Han Jag Kallade För Pappa" är sjukt bra..
 @ Defunctus bitches

2011-09-25 20:53
thanks! Kommer en version 2 på den i albumet senare i höst/vinter.
"Jag hatar citat"
Rappare

2011-09-25 23:58
Nä, skäm inte ut Linköping på det här sättet.
I'm sick and twisted of twisting nipples.

2011-09-26 11:16
nice video, men låten nej nej nej
Dahl, bah gör mitt bästa.

2011-09-26 12:06
fet video men resten var inte bra alls :/
You don't know what you got, until you lose it.

2011-09-26 21:36
whoa
"Jag hatar citat"

2011-09-26 21:52
Dittin!

Superfet video! ;D V.I.P
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Skivsamlare

2011-09-26 22:08
Fruktansvärt
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-09-26 23:36
Synd att en snygg video produktion slösats på en låt som denna..
http://GustavMared.se | Myspace.com/GustavMared

2011-09-27 14:57
Fruktansvärt... pinsamt

2011-09-27 22:45
Jag gillar inte beatet.
Rappare

2011-09-28 00:28
Dittin98: whoa

Jag gör till 80% sån här musik, och jag måste faktiskt säga att jag inte gillade den här.. Det är för mycket. Låter som du krystar med rösten som fan hela låten.

Refrängen passade inte in alls tyckte jag.
Beatet var helt ok, inget speciellt.
 ööööööööööööööh

2011-09-28 00:47
Spotta på mig om ni vill det. En klok man sa en gång att jag skulle uppfylla mina drömmar. Att göra en musikvideo med ett professionellt filmteam är en av dessa. Jag tycker det är synd att ni inte kan unna folk det. Gillar ni inte vad ni ser, fine. Men kom med lite vettig kritik. Jag tar åt mig väldigt väl vad folk tycker.

Jag, teamet, fans,medverkade, sponsorer, familj och vänner är nöjda, det är det enda som betyder för mig. Kanske låter drygt men det är sanningen. För mig var Whoa ett forum där vi hjälptes åt att bli bättre innan vi spred våran musik vidare. Idag verkar det som alla sitter och raka motsatsen. Hjälp de nya så att hiphopen lever vidare.

Tack herr Talesman.
"Jag hatar citat"
Producent

2011-09-28 15:21
det kunde ha varit fett detta med en bra låt.

2011-09-28 16:07
För mig var Whoa ett forum där vi hjälptes åt att bli bättre innan vi spred våran musik vidare. Idag verkar det som alla sitter och raka motsatsen

WORD! Tycker låten är helt okej faktiskt. Inte den bästa men inte den sämsta. Videon e grym :) Tycker helt ärligt att din röst inte passar till beatet. och detta " ÅGATAN " passade absolut inte. Tyvärr men bara kör vidare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-29 17:13
nej...
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
Rappare

2011-10-05 12:00
Ska du smutskasta Linköping, gör det med stil. :-)
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Rappare

2011-10-05 13:32
Videon var förjävla läcker. Beatet svängde det verkligen om. Men refrängen var fruktansvärd tycker jag.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-10-05 20:29
Spotta på mig om ni vill det. En klok man sa en gång att jag skulle uppfylla mina drömmar. Att göra en musikvideo med ett professionellt filmteam är en av dessa. Jag tycker det är synd att ni inte kan unna folk det. Gillar ni inte vad ni ser, fine. Men kom med lite vettig kritik. Jag tar åt mig väldigt väl vad folk tycker.

Jag, teamet, fans,medverkade, sponsorer, familj och vänner är nöjda, det är det enda som betyder för mig. Kanske låter drygt men det är sanningen. För mig var Whoa ett forum där vi hjälptes åt att bli bättre innan vi spred våran musik vidare. Idag verkar det som alla sitter och raka motsatsen. Hjälp de nya så att hiphopen lever vidare.

Tack herr Talesman.

Såklart du ska göra din grej, och avra stolt över det du gör, det är ändå det som är viktigast, att man bli nöjd sj:D
Men sen måste du ju förstå att alla inte har samma smak som du när det gäller hiphop och det är ävl därför dom tkr denna e dålig kan jag tänka mig:/

Min åsikt, är att detta diggades verkligen INTE...Men bara för att det är så långt ifrån sån musik som jag lyssnar på.... Men jag kan tänka mgi att den går hem hos fjortisar och annat löst folk;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-10-05 22:16
Gillar ni inte vad ni ser, fine.

Sen har ju dom flesta inklusive mig sagt att videon är överfet men att låten inte är bra, känner inte för att ge dig kritik efter ditt självgoda inlägg, men kul att ditt team o familj gillar.
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2011-10-06 15:40
och sen, du säger att vi ska hjälpa så hiphopen ska leva vidare
Men om detta e den nya "hiphopen" så börjar jag hellre lyssna på vitmaktmusik faktiskt( ja,jag e svart haha)
Rappare

2011-10-07 03:54
Säker välproducerat, mixning etc men låten var fan inte bra, tyvärr!
fosho

2011-10-07 04:27
Skit i vad alla hatare skriver/tycker/tänker.
du gör din egen grej och det är bara bra.

sen om dom inte tycker om det, fine.
folk måste inte skriva allt vad dom tycker heller.

kör på bara.

2011-10-07 04:30
Sen måste jag bara påpeka en grej,
eller rättare sagt säga en sak..

Varför måste alla som gör musikvideos,
ha massa fjortisar brudar med sig?
ska det se snyggare ut eller vafan är grejen med det?

Ser så jävla rikemans-aktigt ut.

sånt förstör svensk hiphop.

finns dom som rappar och inte har ett skit.
sen kommer massa rikemans shit ut på whoa/frizon osv.
jag fattar inte meningen med det?

2011-10-07 14:42
GAHH... ge mig beatet så ska jag visa dig vad en fet låt är.. .pleaaaaase?, lovar att du kommer byta ut din låt mot min på samma musikvideo, du kan ta all credit för den också, och alla cash.. du kommer bli rik mannen!
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA