[Audio] musik är medicin Här; http://www.speedyshare.com/files/30428436/weed_o_musik.mp3vers1Musik är medicin till mitt hjärtaSköna vibrartioner ger energi i mitt chakraDom balanserar mig och renar själenAndas in o sprider ut denna kärleken över hela världenför jag vill dela med mig, av något så vackertså ge mig rizzla med meck, låt mig twista den rätt o sätta lågor på pappretförsöka skriva från hjärtat, sen fixa min texto låt mig andas bara så ska jag kicka direktRätt folk, rätt vibe. känns nästan som gammla dagarbränd holk, red eye. yes, fortfarande samma vanaja vi e ganja galna, sitter o tar det lugnt till musikenmen jag avskyr när allting går runt i rutinerFör varje människa ska vara fri o leva för dagenSå varför slösa på våra liv? så ser ja på sakeningen tid att va sur, så jag respektera din talanalltid gott med poesi som reflekterar sin vardagvers2Musik o weed som medecin bygger fridi min själ som är fylld med skit som dom trycker ditjag kan rensa systemet med beatet på maxjag kan tända en feting när livet känns kasstKan plocka upp pennan när jag fastnar i tankarnaDet kan hjälpa mig uppåt när jag ramlar i backarnaEtt skönt riddim kan få mig att somna gotten reggae mix en jätte spliff, får negativit att domna bortFör musik o weed är medecin För våran själSå varför får vi inte leva det liv som gör oss så väl?Våran medecin skulle kunna hjälpa hela våran världSå vill ni hjälpa till o sprida kärleken så står jag här