[Audio] Inga Gränser (Pinter, Besim & D-nice) - Hjärta, Kropp & Själ
Nytt track från oss , checka och kommentera!vers1. Pinter Mitt flow gav svensk hiphop en hjärtatattack sen tog jag hjärtats plats och jag slår hårdare än nånsin Knockade din kompis, jag e kändisen och jag e hjärtligt välkommen hem igen jag kanske låter lack men inte ens din billakerare kan få mej lack ge mig applåder tack, klappa högre innan jag klappar till dig "hjärtklappning" och jag e rikast i spelet även om jag är fattig finanskris men mina rim dom kommer gratis Rimmar rundor runt en döv man du borde va tyst det enda rim du har det är jobbet på min röv du e segast av alla hur har du orken o va slö Ibland somnar jag in, men jag måste pumpa runt blod försöker leva sunt som om jag pundar sunt nog men jag vaknar hittar beatsen mitt i datorn sen kommer I.G väcker liv i hiphop "defiblirator" ref: hjärtat pumpar mer, det får kroppen att kriga själen den är ren, ingen stop, ingen vila inga gränser går mot toppen för-vi gör det med Hjärta, Kropp & Själ vers2. Bes hela jag e hiphop från topp till tå jag står , tålig ,hård , kvittar hur hårt du slår låt hela världen se sin härskare , ta bort ridån jag e de värsta dom kan räkna med , gånger två! "en spark" för jag kickar de hårdare än andra klen benta jag springer , försten dit o slår dig , du e sent hemma har styrkan som dom aldrig skådat tills att vi ses "yepp" , jag e så straight att jag bråkar med mina biceps jag gör det som ingen annan vill för att ingen kan trampar beefen in så blir de finemang! (raw) jag e kroppen o styrkan här i musikens namn (raw) jag kommer krossa o tysta dig som ett litet lamm - står redo o rakryggad , all min kraft i slagstyrkan du vaknar likt ett frågetecken som i bakfyllan Inga Gränser föräns långt iväg Pinter , Besim , D'nice , hjärta kropp själVers3 D-nice: det ger mig skäl o försvara det, svär tror dom anade nått tvärstort, och klagade välsmord, bevarar det (HipHop,) alltid i mitt inre, ingen klädstil swag clean?... nah, fuck det. det är ärftligt tar min tid, med rimmen jag skapar, för tyngden den avtar, finner en saknad jag inte trodde jag hade jag är en värsting.. det rinner i venen där finner jag freden, ligger i mina revben då försvinner problemen droppar ett färskt rim, hjärta kropp o själ smärta, dold men tvär,härskar, smått besvär värsta, som finns här..märks att dom vill iväg krävs ju en bomb o få stop på klicken som NU finns här ...(ARGH), och mina hundar biter fast konkurannsen hinner knappt, när jag rundar siste man och dom undrar vem e han, här är svaret som ni väntat på den enda klicken som gör skitet ni förväntas få
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335