Etuna sätter hiphopen på kartan när vi bläddrar fram lilla landet svergiet! Efter första versen & reffen var jag tvungen & trycka på stopp & köra andra versen igen. Var det verkligen Jonis tänkte jag? Lika bra som vanligt, stark feeling & flow osv.. Men jag kände fan inte igen rösten!!! Står lillen på gränsen till att bli man eller är det målbrottet som börjat spöka? höhö, nejfan riktigt bra! Fred & Kim ni gjorde det också grymt bra, precis som vanligt. Verserna höll samma mått, alla var duktiga. Jag gillade Kims text mest. Reffen var bra men inte riktigt behaglig för min smak & lyssna på. Gillade inte den mörk pitchen på rösten (men det är ju en smaksak) annars var cutsen snygga! Grymt bra beat. Fint att vi har proffsiga producenter i stan också! Hojta nästa gång ni kör live för jag kan tänka mig att ni bjuder på ett skönt röjj på scenen! Ser också fram emot & spåna igenom er skiva, håller de andra låtarna samma klass så får vi hålla i oss:) Jag ska ge er en sjuk idé men ni vet hur jag är. När ni gör er debut video, dra på semester tillsammans & spela in den på Alcatraz? Hur jävla mäktigt vore inte det.. Ska inte tråka ut er mer.. Säg till om ni vill ha hjälp & sprida plattan sen, har en välbesökt hemsida jag gärna ger er lite reklam ifrån. Simma lungt kompisar!