tack tack boys :) här kommer texten; ser kanske inte ut som rapparen och många underskattar mig för att jag inte passar den jag var 16 bast, satt i korridåren stora sätraskolan, skrev ner texter och jag fastnade en kaxig liten kille kepsen bak och fram och snacka slang med dåligt ordförråd och drömmar om en annan plats aldrig läst en bok, låg på latsidan tog recensioner i från mimersbrunn och baksidan men jag klarade, kalla tjejerna för bitches med en hård fasad fast utsidan den flagnade och jag föll pladask, nått jag aldrig trodde att jag skulle göra sedan ryskaposten i första klass var ingen seriös snubbe, hoppa fram och tillbaks en på natten en på dan du kan kalla mig karl men det var hiphop som fick smaka på grinden- stripstång sätra barn- lever nu på andra sidan stan men vart jag än sätter min tältpinne lever sätra kvar i mitt inre, det var dags för mig att vända blad men orten forma mig till den jag är idag då vi skissade på papper, ut och springa hela natten inbillade oss den tanken- vi var ringarna på vattnet packad- kackla mig fram som det högsta hönset i den mörka hösten, skaka kannan över stängslet för att släcka törsten finns inte många som kan rimma som christian ställ dig sist i kön annars får du simma med fiskar spittar med blickar, ingen spelar så hårt upp med händerna och klappa- skriker segern är vår vill inte be om nån nåd- ni vet hur fel det kan gå du hatar på min swag men ändå lär du spela min låt min swag är lysande- när jag dör- stjärnfall men du är inte i centrum, ljus i handen - tärna 20 år, sjukt vad tiden går 2 år utan graffiti, hur har det blivit så? finns inget återtåg, skriver inte rim så ofta dissa mig, det är så det går, jag finner ingen tid för sånna det ända jag vill är softa, jobba och träna hårt och plocka påsen min med kalla så själen mår in på klubben på med charmen, den spär man på i alkoholens dimma, rökmaskin, är världen vår är ingen toffel- blombög- ferdinand lever singel liv, bär mig fram under stjärnorna är ingen toffel- blombög- ferdinand lever singel liv, bär mig fram under stjärnorna