[Audio] Gabo - (R)evolution
Tryck här för att spela låten!
Texten:
Först och främst det finns inget störst och sämst det finns bara det som är så kolla in historien, och förstå mattematiken dom förbereder dynamiten men var inte rädd, rädsla är deras mål så lev livet och för det säger vi skål Våra döda legender borde vi ta lärdom från för annars kommer vi aldrig veta vart vi kommer ifrån vi är här allihopa för att göra vår uppgift det är inte trist, bara brist på vetskap javisst, så låt oss finna inre landskap sen blir allting så himla självklart Det här är långt ifrån slutet, det är vår start
Våra själar skriker, Men vi är fortfarande på autopilot De finns inte tid att vara besviken De behandlar oss som äckligt skrot
jag finner ro, och går in i mig själv sedan börjar jag känna mig väldigt speciell du kommer åka på en riktig smäll om du väljer att leva andras liv för du tar inte vara på din unika själ du kommer skrika väl, det är slut med fika här det är dags att berika din värld genom att se alla lika som bär Det spelar ingen roll om du är svart eller vit om du inte växer, så kan du trycka på delete lämna planeten, för då har du inget att ge det är dags att inse, in - se och börja om från början så kan kärlekens magi torka bort sörjan
NU; är allt som sker. DU; är den som ser
|