Eftersom att jag inte tror att någon kan kalla detta för örongodis, inte ens öron-knäckebröd om jag ska va ärlig. Du suger så är de bara. Ja såklart du bestämmer själv om du inte ska lägga micken på hyllan, det är bara min åsikt att jag tycker att du borde de eftersom att du aldrig utvecklas. Hålla mig till de jag gillar? Det gör jag, råkade bara se din tråd här och gick in och kommenterade hur jävla kass du är, något fel med det? Fann du kritik i det? Det där va inte kritik någonstans att jag lyssnade på din låt 2009. Och tror du på fullaste allvar att jag suttit och följt din musik sedan 2009? Kan säga såhär.. Jag och några vänner satt och gapgarvade åt din myspace år 2009 och tyckte de va skitskoj eftersom att du va så fruktansvärt dålig. Din kompis också. Så bara för att jag tycker att du inte utvecklats ett jävla piss sen de året så menar du att jag har suttit och spanat in dina låtar i några år? Haha pinsam du är.. aja, lägg micken på hyllan och börja basket eller nåt.. De klär dig mer ;)
trollolol