I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Lite nytt ifrån mig "Tqmuzik" samt snipp,

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-09-10 19:57

[Audio] Lite nytt ifrån mig "Tqmuzik" samt snipp,

Tja whoa, Tänkte vara lite aktiv och lägga upp lite nya grejer för er som är intresserade.
Gästas av: Greycoin
Skriven av: Tqmuzik
rap: Tqmuzik
refräng: Greycoin

Snippet.. Skulle blivit en låt men kom inte vidare..

En hel låt ifrån mig. "Levande begravd" finns även på spotify.

http://open.spotify.com/track/22PkuTsjhwS21J8ugakRxq

(Inlägget ändrat av Gogaku 2011-09-10 20:38:58)

Jag kommenterar.

2011-09-13 18:26
eyo whoa?
Jag kommenterar.

2011-09-14 02:19
haha alltså jag hörde dig 2009 och då hade du hållit på ett bra tag och du har kanske utvecklats 0.0000001 % sedan dess haha. Antingen så skämtar du med musiken eller så är du bara jävligt dålig och ska nog lägga ditt liv på något annat än musik för detta va riktigt jävla kasst!! du är så fruktansvärt jävla dålig så de inte är sant mannen sorry men jag tycker det och de tycker nog en jävla massa. Finns nog ingen som lyssnar på denna skiten.. du "rappar" som en apa som fått nåt uppkört i röven. Alltså jag vill inte vara elak eller spydig men musik är INTE din grej i livet så satsa på något annat typ måla eller nåt.

släng eller sälj micken om det ens är en mick.. lät som en plastmikrofon från nån leksaksaffär.
trollolol

2011-09-20 18:54
Vad vet du om att ingen lyssnar på det det här eller "nog" eller det jag "rappar" sen vad jag satsar på i mitt liv och allt annat du snackar om är min ensak. Sen bestämmer jag väl själv om jag ska sälja min mick eller behålla den eller om jag ska slänga den. Hur som helst håll dig till det du gillar och lägg inte ner massa onödig tid till att kommentera om du ändå ska råda mig vad jag ska göra med mitt liv för det är mitt liv som sagt ;).. Annars fann jag väl inte så mycket kritik i det hela, mer om att du har lyssnat på mig sen 09 och har följt mig och gillar inte mig. Goodie !
Jag kommenterar.

2011-09-21 16:59
Eftersom att jag inte tror att någon kan kalla detta för örongodis, inte ens öron-knäckebröd om jag ska va ärlig. Du suger så är de bara. Ja såklart du bestämmer själv om du inte ska lägga micken på hyllan, det är bara min åsikt att jag tycker att du borde de eftersom att du aldrig utvecklas.
Hålla mig till de jag gillar? Det gör jag, råkade bara se din tråd här och gick in och kommenterade hur jävla kass du är, något fel med det? Fann du kritik i det? Det där va inte kritik någonstans att jag lyssnade på din låt 2009. Och tror du på fullaste allvar att jag suttit och följt din musik sedan 2009?

Kan säga såhär.. Jag och några vänner satt och gapgarvade åt din myspace år 2009 och tyckte de va skitskoj eftersom att du va så fruktansvärt dålig. Din kompis också. Så bara för att jag tycker att du inte utvecklats ett jävla piss sen de året så menar du att jag har suttit och spanat in dina låtar i några år? Haha pinsam du är..

aja, lägg micken på hyllan och börja basket eller nåt.. De klär dig mer ;)
trollolol

2011-09-28 00:37
HAHAHAHAHA Makke det minns jag, när du visade honom hahahahahahahahahahha, vilken pajas haha inte utvecklats ett piss.
Lyssna på det macey säger, du borde verkligen lägga micken på hyllan och hitta något annat som passar dig. Det kan ju inte ens vara kul att spela in låtar för din del när resultatet blir så jävligt? Jag vill inte alls tracka dig men det har gått två år minst och det låter fortfarande som att du varit hos tandläkarn o fått bedövning i käften innan du spelat in.
nAture Studios!