[Video] Rille & Daniiboy - Till våran broder Rezvan (R.I.P) Låten är tillägnad till våran bror som lämna oss igår, så vi gjorde en låt till honom för att lätta lite på trycket.Vila i frid.. <3Lyric:Rille:Vers 1reszvan min bror, du är nu försvunnenalla minnen alla tankar alla goda stundersaknar dig broder, staden den är kallvila i frid bror, du finns överallthjärtat de svider, de känns så kallthjärtat de svider, försöker vara starkdu var som min storebror, minns du när vi softamycke fina minnen, de va allt för kortadenna känslan den går inte att stoppaalla dina vänner, hur ska dom orkaja skriver o skriver, hjärtat de gör ontdenna går ut till dig o hela din familjwalla önskar till gud att du kunde stannautan dig bredvid, de är inte detsammawalla saknaden är stor, kommer aldrig glömmaditt namn i mitt hjärta kommer aldrig tömmasReff// Daniiboy & RilleBroder,Ja hoppas att du lyssnar när alla hjärtan ba tystnaro ja fäller en tår, för alla dessa årVi tackar dig broder genom denna låt. X2Daniiboy:Vers 2ja minns de som igår bror, ersboda tidersoftade på centrum o fördrev tidenme ingenting att göra så satt vi ändå kvarmen nu ha du lämnat oss, gjort umeå svagtårar dom fälls nu, bara för dig,din familj o din släkt, samlas för digsaknaden är stor razo, om du bara visstedu var en bror, som hela världen nu mistegjorde ont i hjärta, när ja fick höraatt en bror till oss alla, lämnat vår världtänk på din familj, va tungt de måste vadu va hela världen för dom o de är du än idagenda dom har kvar nu är minnen i bildoch kärleken i hjärtat som bildar en filmskickar noter till himlen o hoppas att du höralla här som saknar dig, alla du berörtReff// Daniiboy & RilleBroder,Ja hoppas att du lyssnar när alla hjärtan ba tystnaro ja fäller en tår, för alla dessa årVi tackar dig broder genom denna låt. X2Daniiboy & Rille:du lämnade oss, alldeles för tidigtsaknaden dödar, hjärtat de svidersaknar dig razo, snälla kom tbxnu lever ja på alla minnen ja ha kvarva ska ja göra, allting känns felför ja saknar dig min bror som alltid va brevedu lever i minnet mitt hjärta o blodalla i din släkt din familj o din brorReff//