http://GustavMared.se | Myspace.com/GustavMared
Det låter bra mannen! älskar denna låten med newkid! fortsätt
Robinholta af Pankbanken!!
Bättre än originalet!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
riktigt värdelöst rent utsagt.. dåligt uttal, dålig pitch på rösten, värdelöst mixat ! steppa upp ditt game med 1000% om du ska försöka dig på nån newkid låt !
Diggar denna! Riktigt fett! Undrar bara ifall du kunde skicka instrumentalen till mej via meddelande lr nåt? Hade uppskattat det grymt mkt! Tack!
Öppen för samarbeten. Gör även beats efter behov, bara att kontakta mej! Senaste verk: http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/beats/710171/1.aspx
tycker de lät riktigt soft bara fortsätta
Fan, grymt bra. :)
Wurrup?
Tack alla som tagit sig tid att lyssna! Uppskattas!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
shades on my eyes you can't tell I'm .....
_NevamiZ vem tar en dansk åsikt seriös? Du sjunger bra, helt klart. Men känns ändå lite som ett hypeförsök.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
nevamiz din hoe, vadå dåligt uttal på snubben? det kan inte bli mer svenska än så, sen har vi alla olika dialekter. + du är typ dansk? låter fan som om ni snackar med en macka i käften. G Mared, det låter tvärsoft, fortsätt så!
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Nja, diggar inte Newkid men hans version va fan bättre. Tycker att beatet var wack nu och hans röst passade mer men nu ska vi fokusera på dig eller hur? Du kan sjunga, det märks. Tycker dock att det är lite fel låtval, skulle gärna vilja höra mer av dig. Spoiler BAM nu kommer jag räknas som en hater för att jag inte gillade denna!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
okey då ska vi se vad vi har här. Ditt utal är inte det bästa. svårt att höra vad du säger på vissa ord. hade inte texten varit med så hade jag inte förstått vissa av orden.. Men du har en förbannat bra röst måste jag säga. mixningen är helt okey. har inte så mycket mer att säga om detta förutom att det är riktigt bra. Detta får 8 av 10 poäng. vfr jo för att du måste fixa till ord problemet i början och på ordet regnet te,x. sluta inte med det du gör. för detta är bra. Mvh: Budbäraren
Budbäraren Kommer Med Bud. Stockholms Musik Productions.
Heilon Nevamiz har inte helt fel när det gäller uttalet. lyssna noga så får du se.
Budbäraren Kommer Med Bud. Stockholms Musik Productions.
Graffare
2011-08-25 10:52
Låter som någon jävla simpsonskaraktär när du gör till rösten sådär mycket. Sen är det där långt ifrån bra uttal.
Visserligen har vi alla olika smak, jag tycker t.ex att denna grabben är TUNG på att sjunga
http://www.youtube.com/watch?v=78qEBIKXJqQ - Och att "Newkid" är dålig. Men som sagt, smaksak.
-
Tack för all kritik! Generellt kan jag väll säga att mitt uttal mer är en smaksak än något jag kan ändra på. Bott i Sverige och Stockholm hela livet och Newkid är från Uddevalla. Kanske ligger något i att det blir en skillnad.. men som sagt, alla kan inte gilla och jag uppskattar att även ni som varit mindre positiva lämnat en kommentar!
Stort tack!
// G.Mared
http://GustavMared.se
tyckte det lät tvärfett.. tycker inget är fel, verken uttalet mixen eller något! good work! Keep it up! / Fherando D.N.A Crew
Fherando Baby!
Klag på uttalet, hörde nånstans lite men det är fortfarande inget speciellt, det är som att säga att en utlänning ska träna på uttalet bara för han pratar på ett annat sätt. Det sitter i där man kommer ifrån, i detta fall asien right? Likadant som man stör sig på finlands-svenska, det är fortfarande inte uttal, mer mot dialekt enligt mig. Sen är det skillnad om man blandar runt med bokstäver och säger ''pensinmack'' istället för ''bensinmack''. Då kan man enligt mig skylla på uttalet.
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Tycker det här va fett som fan ändå! :) Dock tycker jag orginalet är lite bättre men det här va fan inte dåligt alls, sjukt bra jobbat mayn!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Varför ens snacka om uttalet? Om ni har svårt att höra vissa ord så är det väl ändå inte uttalet som han behöver träna på? Det är väl att artikulera isf. Ska vi snacka "uttal" så är det ju newkid som behöver träna, då G.Mared snackar rikssvenska om man ska vara riktigt jävla noga. Sen förstår jag inte varför ni vill att det ska låta exakt som newkid. Gör man en cover så ska man väl göra den på sitt eget sätt och inte kopiera varenda minsta detalj av orginalet. Menar hur kul blir det att lyssna på låten då? G.Mared gör din grej! Som jag tidigare kommenterade så kan du sjunga så räkna med att se mitt namn i fler av dina trådar!
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Stort tack till alla supportare!!
Bra jobbat mannen! :)
ööööööööööööööh
Nice cover mannen! :)Keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2011-08-26 12:05
hahaha wtf:S är det din röst, opitchad alltså?
Har aldrig gillat låten så mycket, vet inte riktigt varför. Men detta tyckte jag om.
fosho
Detta var bland de värsta jag hört. Tycker om Newkids musik oerhört mycket och för att vara helt ärlig så var min första tanke "Vafan?! är det en tjej?" men det är antagligen du på bilden på youtube så min tanke vart väldigt snabbt nekad. Uttalet som jag sett flera påpekat var inte heller nå dugligt. Men fortsätt!
Tack för all kritik! Tror allt tillhörande min röst, min ton i rösten, mitt uttal mm. är en smaksak.. alla kan inte gilla allt, men tack för ni tagit er tid att lyssna!
Hur jävla tung som helst, och hur kan man klaga på uttal? Detta är hans version av en cover och för att en cover ska sticka ut så ska man göra den på sitt egna sätt, vilket du har gjort lite halvt! Och de är grymt. " ditt uttal är bla bla bla" Har dagens whoa blivit för jävla döva eller? Helheten på denna va bra, en underbar cover. Du rockar den och som sagt tolkar den på ditt egna vis. Välproducerad. Fortsätt med det du gör, du rockar det. / Radikal
Coastin' Chucks!
Det låter fett, jag tycker det låter bättre än originalet. fortsätt
Tack för allt whoa!