[Audio] Basic & Logge Ft Big A - Förlorad vänskap (Prod Big A)
http://www.youtube.com/alibasicmusic#p/u/6/T-9X4j9hgYY
Big A:
Saknar våran vänskap så Vänner kommer o vänner består men du valde att gå nått jag aldrig kommer förstå så jag vänder mig om och sakta börja gå
Basic:
Vi har alla någon gång saknat en person I detta fallet en bror som dunkar inombords De var 5 år sen sist vi träffades o Jag längtar än tills vi möts igen
Jag tänker på tiden, då jag va liten ser minnen på oss o känner att hjärtat de svider när vi lekte i sanden i värmen på stranden Den tiden var vacker fan vad jag saknar dig mannen
Saknar våran vänskap saknar ditt sällskap du är inte här men i hjärtat så finns du självklart den dära känslan, man slutar tänka när man ser den personen man längtat efter att få träffa
dränkt av glädjen när man hittat den själen Som alltid funnits där men inte i samma kläder För snubben, var inte sitt gamla jag För snubben o jag hade tappat tag
REF
Logge:
kan de va jag som förändrats kan de va han och den saknande känslan den ba försvann I tårarna som rann ner från min kind fanns de kall tomhet och ingenting
Så jag vände mig om o sakta börja gå ifrån nått jag älskat som jag hatar från o med då Vår vänskap sprack du valde en annan väg våran vänskapspakt den slutade i misär
Varje gång jag tänker på våra dagar o tider Tänker jag på hur allmänheten förändrar individer för de som vi hade, ja de var underbart men nu är de borta ivägslängt och begravt
hoppas att du får en ny syn på oss två som kan likna den förra, när vi va små Jag hoppas att du skiter i snubben du lytt sedan ringer mig o säger kan vi börja om på nytt (telefonsnack)
REF
KOMMENTERA TACK! :D Tar gärna kritik så jag lär mig så våga va ond om du skulle vilja de haha :) Peace / basic
(Inlägget ändrat av Oracle 2011-08-16 20:41:02)
Vi lever i cirklar, vi äter, dricker, andas och fiser.
|