I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Tusse - Krydda På Rappen (Session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-08-12 20:54

[Audio] Tusse - Krydda På Rappen (Session)

Jag står för allt. beat,text osv!

http://www.speedyshare.com/files/29838134/Tusse_-_Krydda_P_Rappen_session_.mp3

https://soundcloud.com/mendelsonbits

2011-08-12 21:30
må säga JÄVLIGT COOLT BEAT!
härligt flow, men din röst kändes ganska så naken...?

men skön session! skulle bara varit lite mer instrument, som någon piano/gitarr slinga =)

keep it reaaaal
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]

2011-08-14 03:17
Ey.. Det låter som du dissar Robie.. Alltså vad har gjort dig? Söker du fame eller?

O om låten.. telletöbby? Vafan, kollar du på sån skit? Hur gammal är du? 10?
Sen att du har en "farlig" far vafan är de? Kan du inte ta dina egna strider?

Sen borde du nog göra lite mer efterforskningar innan du drar ihopp en värs som diss...

Men i övrigt var låten ganksa bra, skön beat.. osv..

Hoppas verkligen han svarar så du får lite mer kött på benen till nästa person du ska dissa ;)

PEACE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-08-14 03:22
GulBil Tvivlar starkt på att han dissar Robie. Dessutom är skrytrapp oftast såkallad "VÅLDSIRONI", där man SKÄMTAR i låten. Tror du att han är fullt jävla allvarlig med att säga att sin pappa är farlig? Fan skaffa lite humor, din idiot.

Till låten var den helt okej, beatet var dock lite tråkigt, och du har gjort mycket bättre. :)
Wurrup?

2011-08-14 03:31
Underhållning P19

Det jag skrev var ju bara frågor så skulle ju uppskatta om han svarade o inte du :)
Btw, humor har jag.. Men att ens namedroppa någon utan anlednig har ju bara totalt oödigt o visar ju bara hur omogen man är :)

O du om någon var måste ju veta bättre är att dissa Robie.. Eeeeeller har jag fel?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.