I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Helt Okej! - Öl På Stan

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-29 09:14

[Video] Helt Okej! - Öl På Stan

2011-07-29 15:00
Synd att det ska vara såna jävla disco beats på allt som svenskar gör bara... hade det varit ett sjysst beat hade låten varit bra, iaf vad jag tycker. Men ganska skojig text som sagt synd på techno/dance/fjårtiz stuket på beatet bara för det var väl bra gjort antar jag bara jävligt keff stil

Thats my thoughts
Ge en människa makt och han kommer försöka utnyttja den för egen vinning.

2011-07-29 15:07
texten var najs oså, beatet nejtack. byt beat - gör mig glad

peace

2011-07-30 07:31
Bara jag som tycker de är en tillfällighet att helt okey börja efter maskinen? Dock har maskinen produktioner som låter bra. men hiphop. nej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-30 07:37
Konstruktiv då

Första raderna då ni kör andra dubs va de skönt
Sången va inte bra alls faktiskt.
Reffen fick mig inte sugen på öl
Andra totalt värdelös rimma inte ingen känsla osv
Tredje Va solklart bäst så förstår inte varför han beblandar sig med detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-30 15:28
Nelione P21 Hade ju kunnat sett bra ut om det kom från nån annan , men när det kommer från norrlands sämsta rappare så låter det ba kul när du försöker trycka ner dom som äe 10 gånger bättre änn dig själv ;)

Låten va riktigt sköön, kan hålla med om att beatet borde bytas men inget jag störmig på direkt, UP
;.,Tjolahoppsan ,.;

2011-07-30 15:41
inte min sorts musik alls men den var riktigt bra!
gör coola saker hela dagarna

2011-07-30 15:50
Håller med dirren, Nelione tyst. Men som andra sagt, beatet! Jag lyssnar aldrig på låtar med elektriska ljud, jag är mer för akustiskt. Beatet är lite fjortis-relaterat, men på så sätt får man många unga lyssnare. Självklart äldre också som gillar sådan musik. För övrigt var låten bra, inte min stil bara! :)
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!

2011-07-30 19:15
Naw blev ni ledsna i ögat. har inte försökt trycka ner nån sa bara vad jag tycker.

2011-08-04 09:10
Thanks! Om det finns intresse går det att ladda ner vårat mixtape på

Ful i mun & rapp i käften

2011-08-05 11:00
Feeeeeeeeeeeeeeeet ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Moderator

2011-08-05 21:57
hehe fan va söt du har blivit ;) Pöss!

2011-08-05 23:54
Jag tycker Helt Okej har ett väldigt skönt sound. Finns många dängor som ligger ute på tuben som borde ha 50,000 gånger mer lyssnare. Kriss refrängen sätter sig alltid på skallen.

Keep it up!!
You don't know what you got, until you lose it.

2011-08-09 05:40
ja helt okey e fet men just denna tycker jag inte e så bra

2011-08-09 05:51
Btw!Användaren är inte inloggad Dirren1 P1

Ren slump att du logga in 1 min innan du kommentera helt okey låten? på den tiden ska du inte ens hört den. ska du kompis proppsa se till att inte va så uppenbar och sluta skriva att jag är sämst om du inte ens våga skriva vem du är.
Och efter de så är alla mina youtube klipp en disslike? haha
Rappare

2011-08-09 12:25
ingen respekt för hiphop....