I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Markulin - Flummstlyle (en freestyle om ingenting)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-28 00:42

[Audio] Markulin - Flummstlyle (en freestyle om ingenting)

http://www16.speedyshare.com/files/29591641/download/flummstyle.wav
en en freestyle jag kickade häromdan

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-28 18:18
ingen alls? (fast det kanske är lika bra XD)
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Rappare

2011-07-28 18:48
wtf!?
Music makes me feel...

2011-07-28 20:12
Du står och pratar med dig själv i början? Hm.

Jadu, jag förstod ingenting av detta.

2011-07-29 01:27
Nej det var en kille som skötte mixerbordet som klickade bort beatet i början.
Ta inte detta som något seriöst grabbar - det är bara nått jag kickade i brist på annat att göra.

2011-07-29 01:31
Har ni hört "Cleaning out my closet" med Eminem? I början säger han "There is no snare in my headphone" ungefär samma sak hände nu när vi skulle spela in fast han klickade bort beatet helt för mig. Nu har jag sagt nog om denna freestylen, låt den dö om ni vill :D

2011-07-29 15:05
hahaha, du kunde ju ändå testat flowa lite... sämsta jag hört, aldrig hört något bra med dig heller tyvärr.

2011-07-29 17:57
hahaha, du kunde ju ändå testat flowa lite... sämsta jag hört, aldrig hört något bra med dig heller tyvärr.

2011-07-29 23:14
Haha ok

2011-07-29 23:24

Jag förväntade mig negativ respons här på whoa men inte från en man som närmar sig 30. Vad jag menar är att du gärna får hata på denna låten men du behöver inte ens nämna det jag gjort tidigare - väx upp.

2011-07-29 23:31
Markulin:

Du verkar vara en relativt trevlig kille, men du lär nog börja förstå saker. När du kastar upp den här freestylen- bör du först lyssna på vad du rimmar på, vad det är för innebörd.

Det är inte ens en undanflykt när den här texten skulle kunna bli rabblad av ett dagisbarn. Det är inte värt att argumentera emot, och vad har ålder med saken att göra?

Då borde snarare du som är 20 år nu ha börjat lära dig, men det gör du inte. Man får räkna med att man förknippas med tidigare låtar, tidigare beteende när man varit lite halvsvinig / dum tidigar.e.

2011-07-29 23:55
Vet du vad dopeboy? Det är sant. Men det betyder inte att folk SKA dra upp gamla låtar. Nu ska jag chilla med min polare och inte logga in här på "typ" ett år, trevlig kväll för övrigt!

2011-07-31 23:32
"du vet att bananen är sne, och du vet att du aldrig kommer bli lika bra som min bre, Jag kan bre min smörgås med bregott."