Producent
2011-07-25 13:10
[Audio] LsK - Kasta Sten (tMy Diss)
vem fan är du? börjar dissa massa rappare när hiphop är ett koncept som du riktigt inte fattar än sakta i backarna sluta snacka en massa skit tmy lika med wannabe klart du låter kass på allt! byter stilar hela tiden först fjortis rapp som är maxat överdriven sen diss låtar som förlorat hela feelen sen techno och disco som får mig o stänga av skiten nej tack nej tack! pass på dig du får mig att vilja kasta nånting vasst på dig så lägg micken på hyllan, bäst du aktar dig jag gillar dig mycket bättre som en vacker tjej diss tracks är kanske inte riktigt din grej eller rapp överlag för du är inte bra nej så spara ansikte lägg av nu din rapp är lika dålig som ditt utseende asfult upp med era händer kasta sten låt oss ge den kassa grabben ett problem skjut iväg ett skott hoppas att det träffar nått på tmys kropp beat by me
If you set your mind to it you can accomplish anything/ Ea
diss tracks är kanske inte riktigt din grej Tycker det passar in på dig också.
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Producent
2011-07-25 13:19
haha
mord!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2011-07-25 15:01
tackar mayn ^^
Du har attityden, flowet o så men texten var faktiskt rätt så kass
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Producent
2011-07-25 16:01
tackar :P, jo jag vet, men jag går aldrig fullt ut i mina dissar förens folket svarar ^^
haha helt ärligt.. trodde de var organismen när du kom in i början! :)
Robinholta af Pankbanken!!
Producent
2011-07-25 23:52
haha, tackar antar jag ^^
Producent
2011-07-26 16:41
Hahaha usch va värdelöst asså, ingenting man vill lyssna på igen. Säger att munter snackar konstigt och grejer när du läspar som du hade haft harmynt. Dubbelmoralen börja synas. Gör om gör rätt. Bless
Flyger fritt, landar platt
Ganska skön röst men det är mycket du behöver träna på. Massor med nödrim och rader som jag absolut inte fattade i texten. Flowet var ostabilt och du lespar samt att mixen gör att du lespar. Overdubsen låg i otakt och var för höga. Utöver det så skön röst och nice attityd. Men du tar inte tMy =)
You don't know what you got, until you lose it.
Promotor
2011-07-26 21:21
älskar din röst och attityd men som någon sa där uppe så sög dock texten, annars hade det varit en 10 poängare!
http://www.youtube.com/user/Nicholasmaekinen http://www.myspace.com/NickoN92 http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/NICKON-/119697598068105
Producent
2011-07-27 00:25
joutzen håll käften! du som stammar konstant! lär dig prata vanligt innan du kommenterar mina inlägg!
Producent
2011-07-27 00:28
linder_ lyssna på mina andra seriösa låtar innan du säger att jag inte tar tmy, för om det är nått jag är säker på så är det är jag fuckar sönder han, om du ändå visste vilken panik slagen snubbe det egentligen va, jag har rappat med han på scen vid ett tillfälle, då han va helt skräckslagen och gömde sig bakom dj båset, sen så frågade min bror han flera gånger vid samma tillfälle innan uppträdandet ifall han ville battla mig en snabbis men det vågade inte tmy.. så shut the fuck up!
Producent
2011-07-27 00:37
Producent
2011-07-27 00:38
Haha men vad är detta? Kommer lite dissar från dig titt som tätt, något du vill säga eller? ;) Tänker inte smutsa ner denna smutsiga tråd och försvara mig. haha herregud.
fosho
Och sen, haha du kan inte på fullaste allvar tro att du kan "sänka" mig igenom att dra upp ett framträdande som är 5år gammalt. Hahah herregud.
fosho
Jag bryr mig inte ett skit om erat scenframträdande och jag bryr mig absolut inte heller ett skit att tMy var nervös. Jag gav dig rak kritik så ta vara på den och givetvis så kommenterar jag dissen du har lagt ut och inte dina andra låtar. Vill du inte ha kritiken så ladda inte upp ditt skit här.. Till låtarna du länkade så lät det bra men vill bara påpeka att det finns redan en Eminem, Vi behöver inte två =)
Producent
2011-07-27 16:07
uppskattar alltid kritik, det säger jag inget om.. och du kan påpeka hur mycket du vill om att det redan finns en eminem för jag försöker inte låta som han, liksom de va inte han som uppfann rapp precis, och han va deff inte den första vita rapparen, så den där kommentaren va bara onödig :P
Till låtarna du länkade så lät det bra men vill bara påpeka att det finns redan en Eminem, Vi behöver inte två =) Mc Lsk: Ta det som en komplimang att han jämförde dig mig Eminem istället:) Tkr dina engelska låtar är mkt bättre än denna diss, så fortsätt med engelskan istället, diggar din attityd:) J.Linder: Det finns bara en eminem ja såklart, men det fanns bara en Johnny Cash oxå, vad var det du kallade dig när du gjorde country sånger, Johnny Flash elelr nåt sånt om jag inte missminner mig hehe;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Att jämföra min oseriösa countrycover sång med det här är inte ok. Javisst så finns det bara en Eminem men det betyder inte att det är ok att rippa någons stil. Ska man lyckas med musik gäller det att vara kreativ och påhittig och ingen vill lyssna på en lam version av Eminem när dom istället kan lyssna på riktiga Eminem. Skit samma fortsätt skapa musik =)
Producent
2011-07-27 18:47
suryakant tack :)
haha tycker fan detta lät nice
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
länk ?;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@