[Audio] TW(Shitmannen) - 60 bars avagerande session
Va hos imchi idag och drog en lååång session på 60 bars mord på beat =D Mix - Imchi Beat - ÖyenProd Rapp - TWNy youtube-länk med bättre kvalle! Men fortfarande mkt bättre vid nedladdning :Phttp://www.speedyshare.com/files/29556859/TW_-_60bars_avagerande_session.mp3 http://www.speedyshare.com/files/29556859/TW_-_60bars_avagerande_session.mp3 Kan vara nått fel mellan text och själva låten och en JÄVLA MASSA NÖDRIM! mina värmeljus bara brinner för evigt/ ser ni att jag håller lågan med båda mina händer o brevid/ så ber vi om en annan tid en annan plats/ en andra chans att samla kraft snabbare rapp på takt ooohFUCK/ smack, handflatan i din baknacke/ vad gör du offpist tillbaka till din barnbacke/ ett avtrubbat avskum i min bakgrund/ snubbar som vill va tung där nere i sitt vakum/ du känner mig till hälften andra halvan finns ej/ frågar du vad vi heter blir svaret bara minns ej/ lika skum som ditt badkar, jag har/ för mycket som ska skrivas så jag kör allt nu ba rakt av/ tänk inte ens den tanken mannen/ för jag mindfuckar jag dig med den tanken mannen/ blytung som en spritdunk i norrland/ spyr upp en skitskum punchline o somnar/ förhindrar den killen som sitter o skiter på beatsen/ springer i mitten av cirkeln svingar tills dom ligger o skriker/ musiken lider förintad av efterblivna individer/ sviker inte stilen sitter spikad o beskriver livet/ tiden är min karta saknar min kompass/ sliter i min vardag sedan så vaknar man då på dass/ JAPP, klagar inte över situationen/ gräver i min hjärna men kan inte riktigt sikta eller hitta orden/ YEAH!, texten lika sne som japan/ syr ihop er eran battle blir en siamesisk dragkamp/ du stammar som indianer o träd, (vad faen ä det här)/ jag e lagen som lär dig att vara såhär/ bär du en stil som folk känner igen så gör du ba fel/ du måste flippa den så att dom inte tror vad dom ser/ inte stå på en förlorares ben, med för stora problem/ så blir du ingen hora på scen/ jag blev skapad som skadad/ tre årig pirat som skulle kapa din barnvagn/ tyckte att den banan funkade asbra men/ overkill när jag fyllestyrde jasplanet/ internetgangster, japp då snackar vi hårt skal/ ingen kan dansen, lackar ur på ditt låtval/ beatet är min drog o versen den blir en överdos/ sliter nu jävligt hårt o bättre än det va förut bror/ om bruden ställer krav upp till ytan så ba lämna den jäveln/ låt henne veta att hon inte är den enda i världen/ låt helvetet komma fram o bränna den själen/ ta av vigselringen för att sedan slänga iväg den/ skulle nog ha lämnat vissa saker osagt/ men jag skiter i så länge ingenting är otakt/ fortsatt att jag gör din sommardag till mordnatt/ ingen plats för gäst när jag har hela spåret bokat/ du faller utan att jag lägger ett ord ens/ ligg kvar både jag o gravitationen säger emot dig/ hela ditt kontorsjobb river jag sönder/ ett badkar en hårtork, du flyter med strömmen/ dra någon annanstanns/ min pansarvagn den avfyrar a4 hoppa till din mammas famn ett krampanfall/ laddar skarp och sparkar dig så att du landar platt i nått annat land/ farten är påtagande/ jag dömer dig direkt, hälsa din åklagare/ jag måste nog sätta min punkt här/ skrivkramp, huvudvärk en riktigt jävla tung färd/