[Audio] Censur - Impa Pimpa Pumpa Dumpa [ Yuotube ]
tja nu har vi släppt ny låt hoppas den gillas kommer dock inte gillas av alla men wtf! kommentera o säg vad ni tycker! Texten: impa pimpa pumpa dumpa impa pimpa pumpa dumpa tack o hej ge mig nästa tjej den där walk of shame verkar va tjejernas grej du är mer än ett nummer du kan vara allt du vill du kan va onsdag torsdag slå en pling när jag impar (hey) då säger jag så du är en ros jag aldrig kan få att du har en topp som ingen kan nå tills ja pumpat dumpa tack för igår för nu är du ingen annan än hon som är som alla andra fick dig att dig känna dig speciell men snälla lilla gumman jag har en dejt ikväll jag bara impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då klappen på min axel e nog killens händer för min tungspets är bakom hans flickväns tänder nu blir han arg, bjuder upp till fajt så jag viskar i hans öra att hon va mer än nice impa dem pimpa dem pumpa dem sen visa dem vägen till bussen hem vänta vid bussen på nästa tjej impa pumpa tack och hej tjejer följer samma mönster är dörren stängd ta bästa fönster ut och hoppa dra ifrån den gyllene regeln kom ihåg att bara impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då ut o impa nu, känn hur det funkar blanda saliv med hennes mun o tunga ut o impa nu, känn hur det funkar blanda saliv med hennes mun o tunga är hon ful, va stark o stå för det finns någonting som heter alkohol impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då tack och hej ge mig nästa tjej tack och hej då tack o hej ge mig nästa tjej tack och hej då impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då impa pimpa pumpa dumpa tack och hej, ge mig nästa tjej impa pimpa pumpa dumpa tack och hej då